Åker hem nu,,,

Hon har ju haft problem med urkalkat skelett (lokalt) som gjorde armskadan möjlig.
Prof, Bauer i sthlm sa ju att fosamax skulle ges (2 år sedan).

Gävle strulade bort remiss etc så det vart varken det ena eller det andra, men trots det så läkte armen, typ 07?

Skadan uppkom som ni vet igen, nu har man röntgat hela henne och väntar på besked från "ortoped" folk.

Jag tror det är så här att man bör ge fosamax men att det inte gått för det ges i tablettform.
Och man väntar på besked vad man bör göra.

I morgon ska Gustav Nicklas med flera ha möte och ska ringa mig efter det sa Nicklas nyss.

Känns inge kul att åka hem men som jag sagt till lina att om inte annat så kanske jag kan blåsa ner redan nu på fredag över helgen. 17-19e April.

Och att jag planerat att vara här en vecka drygt fredag 1a maj till söndag 10e maj.

Nån som kan tala om för mig vad lina behöver för att få fler kanaler? Förutom parabol så klart.
Abbonemang på comhem + nån dekoder?
Kan man slanta för ett år eller måste man ha faktura?

papps

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman, hoppas det går bra att vara själv ett tag.

Längtar efter dig, älskar dig, puss puss



mamma

2009-04-13 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0