Godmorgon

Hej,sitter hos Lina,det har nyss varit rond å ingen förändring allt är som det varit ett tag nu.Det som fortfarande
gäller nu är ju träning,träning å det är hon jätteduktig med.Hon ökar på sina vikter stadigt,nu lyfter hon 2,5 kilo
med vänster arm å det ökas nog på idag :).Står på ståbräda varannan dag sitter i stol varje dag,SKITBRA!

Jag kommer att åka hem på tisdag den 23,uträtta lite åsså hem till Elin å Dennis,då blir Lina själv,undrar om det är nån som har tankar på att åka ner å göra henne sällskap?

Höres mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow 2.5 kg stabilt syrran! kommer ihåg när de va dom där små svarta :D snart tar du hanteln jag fick låna :D idag har ja städat din lägenhet o tvättat en massa sängkläder och sånt, o diskat, är bara skurningen kvar, ha de så bra! älskar dig!

2008-09-17 @ 10:16:35
Postat av: Jessica

Fan att det är just den 23e du åker hem. Hade det vart måndagen efter eller så hade jag kunnat komma ner. Jag måste få lön först och kan inte vara ledig 1½ vecka den här månaden :(

2008-09-17 @ 11:00:29
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: David "Pimpen" Svensson Från MTU

Hej, Ni får hälsa till carro från mig att när jag har råd så kommer jag att hälsa på henne, finns det någon adress man kan skicka vanliga hederliga brev till?



Saknar henne otroligt mkt.



Puss David

2008-09-17 @ 17:55:55
URL: http://dawwmann.blogg.se/
Postat av: the plastermaster

men tösabiten!

2,5 - hur ser karlalfredarmen ut egentligen? den måste vara ENORM!!

jag skrev på ett inlägg lite längre ner,men man vet ju som inte om du läser dom...jag skriver här nu iallafall.

här är det bra,men jag saknar 20:an...tänkte faktiskt ringa nästa vecka och se om jag kunde komma ner nåra dar och fylla på med lite lööööve.(och cash till mej:p )

bra att du uppdaterar, vill ju se hur du har det..och synd på armen,men du blir ju grym på vänstern - du kommer bli bådahänt (eller vare heter)



nu ska jag fortsätta skriva ett aaastråkigt arbete om tjockisar.

ta hand om dej nu.



kramar från mongot

2008-09-18 @ 21:01:25
Postat av: Jessica

Yo! Ja, jag var här inne och donade med den där pisslånga listan :p



Och klart vi plockade med tanten hem. Fan jag blev ju orolig när jag såg hur hon körde med rullatorn inne på Nian, hon skulle behöva en tuta! :)

Men hon ringde senare iallafall och hade vart över till Lelle och diskat och dona, haha. Envisa tant :)



Jag saknat dig så jävla mycket! puss!

2008-09-19 @ 00:47:07
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Ja det var meningen [liksom] ;)



Blev utmanad av en väninna..

2008-09-19 @ 01:29:57
URL: http://metrobloggen.se/mammabecka
Postat av: Emma Om du visste hur ofta jag tänker på dig!!

Hej älskade, älskade Carro. Jag saknar dig i massor och du finns i mina tankar varje dag. Jag är otroligt ledsen för att jag inte hört av mig. Det började med morsan och sen så fylldes jag tillslut med så mycket skam över att jag inte hört av mig att jag inte vågade. Förlåt mig. Som jag sa så finns du i mina tankar varje dag och jag läser alltid din blogg för att se hur det går för dig. Du är en sån otrolig inspiration ska du veta. Du är den starkaste brud jag känner Carro! När mamma blev sjuk där precis efter du åkte ner till göteborg så blev det bara så mycket. Vi fick reda på ganska snart att hennes cancer var obotlig och att hon skulle gå bort. Hon blev jätte dålig först men fick sedan en operation där de tog bort en del av tumöen som gjorde att hon blev lite bättre för ett tag. Vi fick en underbar sommar med mycket skratt och glädje. Nu är det dock dags för det vi alla visste skulle komma. Jag saknar dig så otroligt mycket och har ännu inte släppt våra tankar om att starta ett reggae café/club. En dag ska vi banne mig göra det Carro!! Det är vi värda efter all skit! Älskar dig Carro. När allt detta är över så kommer jag komma och hälsa på dig. Det har jag tänkt på länge. Så när du minst anar det så kommer jag stå där med en bamsebjörn och en ballong:)

Massa kärlek din väg!

Stora kramar/Emma

2008-09-19 @ 11:43:31
URL: http://banditqueen66.blogg.se/
Postat av: Emma

Anton säger att du ska skicka en tjuga till han med din adress så skickar han skivorna!



Anton englund

Ramstorpsgatan35b

58245 Linköping

2008-09-19 @ 13:25:29
URL: http://pemzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0