Hjälp

Är det någon av mina läsare som vet någon fond t.ex som jag och min familj kan söka, vad gäller resekostnader så att jag oftast kan ha någon här hos mig? I NEED TIPS. Det blir så himla dyrt med tåg - det är ju trots allt ca 60 mil hem, härifrån.

Jag har varit ensam 6 dagar snart och jag har aldrig varit så ledsen och arg. Jag behöver mina nära och kära för att orka, det är för dem jag kämpar.. Så att jag får komma hem till dem så snart som möjligt ♥

Jag behöver dem här även för det fysiska, för att må bra fysiskt måste jag få komma ut i luften och det har inte sköterskorna tid med sägs det!

Godnatt !



ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Svar på inlägg i min blogg:Tack för din kommentar hos mig, jag kommer att läsa mer i din blogg. Tyvärr har jag inga tips som du önskar.

2008-10-09 @ 23:50:39
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Dharmanna

Hej Tjejen. Det finns massor fonder man kan söka.. Ska finns någon bok om alla tror jag... Googla så tror jag säker du får fram något.. Ska kolla med tjejen jag har för mig nämnde det där med fonder få se vad hon säger.. jag förstår att du behöver dina nära och köra..



Jag tycker du är stark.. Läser din blogg varje vecka.

Dharmanna

2008-10-10 @ 10:26:44
URL: http://dreamdharma.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag har har fått en adress av kyrkan,som jag ska skriva till.Jag hör av mig under dagen på telefonen.

Älskar å längtar efter dig!!!

Puss Puss

2008-10-10 @ 11:46:15
Postat av: Millis

Hej gumman! Läser din blogg jätte ofta, men kom på mig själv idag att jag aldrig kommenterat och visat att jag läst :) du är så stark, stumpan! jag och syrran får ta en liten tripp ner till dig tycker jag och hälsa på, skulle vara jätte roligt. ta hand om dig nu carro. puss och kram/ camilla

2008-10-11 @ 14:35:38
URL: http://susiiieq.blogg.se/
Postat av: Sussi

HEJ!

Ska söka med ljus o lykta efter någon "fond" eller liknande!

Ska få en Trisslott av Rebecka för att jag gissade rätt om födelsetid och kön på hennes lilla Casper.Håll tummarna att det är en högvinst för då ska du få dom pengarna.

Håll ut och kämpa på!

Du är bäst!

KRAAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-10-12 @ 21:50:15
Postat av: peter pc carlsson

Skulle verkligen vilja ha kunskap om var det finns för olika fonder att söka från. tar väl hand om dig.

2008-10-13 @ 20:53:38
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0