op nu 22,15. Omläggning.

Crp heter ett värde på hur skitigt blodet är, i sthlm när det var som värst var det på några hundra i crp.

När hon vart febrig för några dagar sedan som visade sig vara lungorna då var crp på ca 140 nästa dag ca 80
i förrgår var det 22, i dag var det på 6 !! Och fortsatt totalt feberfri. Otroligt.

I dag har det sipprat lite vid tejpningen, vi såg nu på kvällen att det fanns litet hål i tejpen så att vac-pumpen sugit luft och då såklart sugit sämre = rinner ut i stället för att bli utsuget.

Dom tog in henne till op nu 22.00 för omläggning, jag fick sätta på mig grönrock + dumstrut, hon tjata att ja skulle ha rosa mössa igen men ja vägra å tog den sexiga gröna.
Hon mumla nått i sängen om att jag bara går å tänker typ - söv henne nån gång så jag får ta av mig skiten. Hehe.

Glömde biltelefon på hennes rum så jag gick hit å stannar här så att det inte blir nått tok typ att hon kommer till uppvak eller civa utan får komma raka spåret hit till avd 20.
Civa/uppvak = Gulag
Avd 20 = Paradiset

Kommentarer
Postat av: mamma

Sååå braaa,att sänkan går åt rätt håll,blir så glad!!!
Jag tycker oxå att pappa skulle haft den rosa
mössan :).
Puss på dig gumsan,ÄLSKAR DIG!!! från mamsen

2008-04-01 @ 09:38:28
Postat av: mormor o morfar

kämpa på lina du är så duktig vi tänker på dig hela tiden o håller tummarna vi älskar dig puss o kram mormor o morfar

2008-04-01 @ 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0