juldagen kl 06.16

Klev upp tidigt jag, idag far vi till Sahlgrenska, med flyget som lyfter 10.15. Julaftonen igår blev
jättebra, Lina satt uppe i rullstol ganska länge, fast hon ej suttit mycket sista tiden, KÄMPEN.
Alla släktingar kom för att heja på Lina, det var ju nästan 1 år sedan, jätteroligt å att Lina var så
pass pigg. Blev julklappsutdelning, tomten kom oxå :).

När dom sista hade åkt hem somnade Lina som en stock i min säng, å så nöjd att kunna träffa alla
denna julafton :).
Hon var trött när hon kom till avd 112, hon somnade ganska snart sa Danne, sen vet jag inte hur natten varit
hon har nog sovit som en stock skulle jag tro. Nä nu lär jag sätta fart med packningen, ska ju ut å
flyga, hua, inte stora plan det där :o.

Kramen/mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0