Dementidags

Tack vare att vi anhöriga tvingas lägga oss i så blir det lite fel ibland.
Hon har INTE fått förtunnande på dialysen som jag skrivit förr, bara i nån koppling har man haft blodförtunnande i, så att det inte ska slagga igen, det har INTE gått in i kroppen.
Hon har INTE fått för mycket struktokabiven (mat) det var 1,477 hon ska ha.
Men annars så stämmer det vi sagt tidigare.

Pratade med Jonny Hillgren som jag minns som en klok snubbe på iva i dag. (läkare av nått slag)
Hon är inte en Iva-patient, vi har donat så att mer resurser vad gäller sköterskor sätts in till henne på avd 112 dit hon ska nu i kväll.
Har pratat med hennes ansvarige läkare Torbjörn Tuveson åxå sa han.
Han höll med om att om hon inte förblir stabil så är det bästa att hon åker till sahlgrenska, han håller s.a.s. med kirurgen karry filler i detta.

Frågade vilka som jobbar bakjour på iva i julhelgen så jag vet vem ska fråga efter om det behövs (om inte filler eller sacharia har bakjour på kirurgen för då behövs ingen annan än dom) så jag är trygg i att det finns kunnig och insatt person att kontakta om det knasar på nått sätt julafton och framåt.
Kanske skulle kolla om farsan har helikopter kvar så kan ju han skjutsa ner oss om det kniper hehe.

papps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0