avd nu

Lina kom till avd typ16.30-17.00, hon var jättetrött, hon har sövning kvar. Dom såg inge spec på omläggningen.
Dom gjorde även en gastroskopi, för att kolla om det fanns nå sår i magsäck å tolvfingertarm.
Det var inge sår,såg fint ut. Tyvärr då så började det läcka ganska snart igen, dom har lagat det nu, än så
länge verkar det hålla tätt. Satte även dit en annan sorts påse på op, som Lina sagt att hon ej ville ha, hm..?.
Nu är klockan 19.30, Lina har somnat om, hon är helt slut å ledsen för att det blev så här tokigt när hon
kom till Gävle. För att bo hemma hos mig, hinna ut å handla julklappar sen träffa alla på julaftonen hemma
hos mig. Hon var så pigg innan Gävle att det hade hon orkat lätt. Men nu har det inte blivit av, hon kommer
inte orka sitta uppe mycket hos mig. Har fått låna nån extra madrass som inte är så tjock, som vi ska lägga
på min säng, som jag tagit in i vardagsrummet. Hoppas det går att ligga så, det kan ju bli att det blir för hårt
för Lina.

Önskar er alla som läser Linas blogg,  GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.

Kram/mamma

Kommentarer
Postat av: suss

åh men älskade vän :( fan att allting blev så fel! Men jag och troligen alla andra är så jävla stolta över dig för att du tog dig mod till att åka hit! tyvärr så levde ju gävle sjukhus upp till dina gamla minnen istället för att ge dig en bra upplevelse. Fan ta dom! hoppas du får en underbar jul.. själv har jag feber och hostar ihjäl mig, god jul lixom :p



Älskar dig mitt hjärtegryn

2008-12-23 @ 20:35:01
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Sussi

Åh vad jag tycker synd om er.Vilken besvikelse och en massa oro i onödan.Hoppas ni kan känna någon julstämning ialf.Lina är ju trots allt hemma en stund,och ni kan vara alla tillsammans.

Ja Carola,du vet ju vad jag menar om jag skriver mamma/mormor?!Visst?Samma jäkla tjafs och strul och ingen som visste nåt eller ville ta ansvar för någonting.Så i nuläget känns det bra att hon får återvända till Gtbrg,för då vet vi åtminstone att hon får må så bra som hon kan må i hennes situation.

SUCK!!!!!

Så ha en så GOD JUL som ni kan!

Tankarna hos Er!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2008-12-23 @ 21:20:22
Postat av: Maria

God Jul och vi ses senare idag Kramar !!Maria

2008-12-24 @ 10:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0