Hej på er!

Jessica här. Jag åker hem lite senare idag och eftersom gullhjärtat sover och jag har nada att göra så kör jag en liten uppdatering.

Torsdag 5/2: Jag kom hit runt 18 har jag för mig. Lelle och Emil var också här då. Carro var halvpigg och slängde sig i stolen och vi rullade ut. Själv hade jag feber och gick till villan rätt omgående för att sova. Lelle och Emil sällskapade med Carro ute en stund tror jag. Dom åkte sen hem till Gävle någon gång under natten.

Fredag 6/2: Jag vaknade runt 12, fortfarnde febrig. Carro var då på dialys har jag för mig. Kom upp till henne runt 14 när hon va klar. Vi käkade lite och efter det satsade Carro på att komma upp. Det blev tyvärr inte så pga blödning och senare under kvällen blev det op för att bränna. Mycket ledsen och frustrerad tjej.

Lördag 7/2: Kom upp till en väldigt trött tjej runt 14 kanske. Bästa Carro försökte igen att komma upp i stolen. Gick inte pga blödning den här gången också trots bränningen föregående kväll/natt. Mycket less och trött tjej. Vi kikade lite på tv i alla fall och det var prat om att igen åka ner på op och bränna. Carro somnade medan vi väntade och jag gick till villan.

Söndag 8/2: Jag kom upp till Caro runt 14 igen, hon var trött tjej och bara sov. Till slut piggnade hon till och skam den som ger sig! Hon kom upp i stolen och vi rullade ut fort som sjutton! Var upp till villan en sväng och sen ner till Pressan (Pressbyrån), ut en sväng till och sen upp till avd igen. Pigg och glad tjej efter att ha vart ute lite :) Vi käkade och kollade massa grejer på nätet sen däckade Carro och jag drog mig hem till villan igen.

Måndag 9/2: Idag ska jag åka hem, Danne kommer imorgon. Kom upp hit vid 12 och tydigen har det vart omläggning under morgonen så Carro har sovit sen jag kom. Jag tror vi väntar på att Dr. N ska komma och göra något. Jag har uppfattat sticka och långtidsverkande från en halvsovandes Carro.


Det var väl allt för mig.

Eller ja, puss till Carro, världens starkaste människa.
<3

/Jessica

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Hej, tack för att du uppdaterade, Lina har ju inte haft mycket ork att prata, stackarn. Lina hoppas du blir piggare snart, jag kommer ner efter Danne.



Kul att du har varit nere hos Lina, Jessica. Det behövde hon, fast hon varit mycket trött. Du är GULD värd.



Pussar å Kramar från mamma



Vi älskar dig Lina <3

2009-02-09 @ 15:31:58
Postat av: Sussi

Ja Pippi Långstrump,släng dig i väggen!Lina är den STARKASTE,SÅ DET SÅ!!!!!!



KRAAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2009-02-09 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0