Hej! (mamma skriver)

Lina ringde mig vid lunchtid idag, hon lät så trött å slut, stackarn. Hon hade börjat blöda igen efter att hon spytt.
Det kom ganska mycket blod i magpåsen :(. Som tur var det läkare på avd, som fixa med att tömma påsen å
kolla hur det såg ut. Dom lyckades se vart hon blödde ifrån, å tydligen är det från hennes sköra tolvfingertarm.

Dom sydde det, så nu får vi verkligen hoppas att det är slut på detta blödandet. Hon hade även fått lågt blodtryck
under denna händelse så dom fick tippa sängen. Lina har mycket lågt blodtryck i vanliga fall oxå, hon hade även
fått jätteont i armarna.

När hon ringde så hade hon fått vätska + att hon ska få mer blod, hon fick 2 påsar igår oxå.
Snart är Danne nere hos Lina, hör av mig igen senare idag. HÅLL TUMMARNA!!! för Lina.

Hoppas du blir piggare nu gumman, när dom fixat blödandet. Vi älskar dig!

Kram/mamma

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja bästaste Lina!Hoppas verkligen att det blir bättre för dig när dom "lagat" tolvfingertarmen.

Tankar till dig och

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM



förstås!



Sussi

2009-02-10 @ 21:12:28
Postat av: Ragnvi

Jag kan inte göra annat än beundra o förvånas över hur mycket du orkar Lina/Carro! Men du har ju inget annat val.....orka kämpa!

Kramen!

Ragnvi

2009-02-10 @ 22:35:15
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: maria

Hej! Jag håller tummen och tänker på dig Lina Kram Maria

2009-02-12 @ 15:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0