Snart är det 9/8=födelsedag

Hej!

På söndag blir det jobbigare än vanligt, Lina skulle fyllt 24 år då. <3 <3 <3

Jag tror jag börjat fatta lite vad som hänt, det blir bara jobbigare å jobbigare, USCH!!!
Jag vet att du har det bättre där du är nu, slippa denna sjukdom å smärta å allt vad det
innebar. Du var en sån KÄMPE, fattar inte att du orkade hålla humöret uppe så pass som
du gjorde,det var sällan du var ledsen å deppig. Ser dig framför mig när du skrattar.

Saknar dig så mycket, älskar dig, längtar så mycket!!! från mamma <3<3<3

VARFÖR???




Kommentarer
Postat av: kristina

Lina, du underbara levande unge - det finns inte här på jorden att du skulle vara borta...<3

2009-08-08 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0