Sussie gästbloggar lite..

Hej allihopa! Carrhoe ligger å sover som en stock efter en omläggning
Som ni vet så gör hon ju det på rummet och är vaken å allt. Så jävla ballt att hon klarar det! Men nu är hon trött montro.. Hon hojtade till nyss att hon ville ut med stolen å sen somnade hon om. Haha.
Jag kom väll hit vid 2 idag.. Tog med carro ut å snackade lite skit.. om inredning. Sånt gillar ju hon!

Läget är väll stabilt annars...
Den omläggning hon hade innan höll i 8 dagar! ett nytt rekord! så det var ju bra iaf..
Från att det började läcka så tog det kanske 15 minuter innan hon fick hit en läkare så det var ju snabbt å bra!

Nu ska jag fixa å trixa lite med carros dator ;)

Massa pussar på er! jag blir här tills på fredag jag!

Kommentarer
Postat av: danne

ooojävlar 8dagar! nice.

2008-09-15 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0