kärlek

Jag hittade en fin text på en blogg jag trillade in på ( Den beskådade gudinnan ) .
Kunde inte låta bli att 'snatta' en bit av texten, det jag skrivit med fet text stämmer så bra in...
Nästan så det kunnat vara jag som skrivit det.


" Alla som någon gång har varit kär, på riktigt, vet nog hur det känns.
Det pirrar både här och där, tankarna går inte och styra och det allra bästa, det får en att tappa andan.

Precis som i någon fjollig film eller låt så träffade jag faktiskt en kille som lyckades få mig att tappa andan, (inte riktigt så länge att jag svimmade dock) men minst tusen gånger. Han kunde gå ut ur rummet och komma in 2 minuter senare, jag kände samma sak varje gång. Han fick mig att le som ingen annan. Trots mitt dåliga morgonhumör så vaknade jag alltid lycklig av att känna hans arm. Natt efter natt, hade det varat hela livet så hade jag nog kännt det varje morgon.

Jag svävade som på moln...

Men vet ni? Jag vill aldrig upp på något moln igen. Aldrig kommer jag tillåta mig själv att hamna där. Inte att aldrig bli kär igen, för det vill jag, men inte sväva på moln. Jag tror kroppen installerar om sig så att det till slut bli omöjligt. Visst kan man bli kär och älska en annan människa och inte vilja byta ut den mot den första kärleken. Men inte kan någon få en att känna som man gjorde den första gången? "



Åren jag fick tillsammans med Dig var de bästa åren i mitt liv,
min första riktiga kärlek.
Första gången jag älskade - på riktigt - av hela mitt hjärta.

Jag saknar oss - det vi hade.
Jag saknar dig.




FÖRRESTEN - HEJ JONNA !
Nu har jag uppdaterat, som bror din
hälsade att jag skulle göra. =)
Jag uppdaterar så sällan för att
högerarmen fortande är bruten, så jag
måste skriva med vänstern.. på
skärmtangentbordet. Det tar jättelång
tid + att det är asjobbigt att
skriva. Menmen.. Jag mår bara bättre
och bättre för varje dag som går.
 Men det är ganska tråkigt
här nu förtiden, det var roligare när
du jobbade här! Hmm.. vet inte vad jag
ska skriva mer.. Oj, nu kom min
calzone jag beställde igår.
Uppvärmd i ugn.. då funkar det ^^
Hoppas du mår och har det bra!
Du är saknad här på 20, lätt en av de bästa
USK:orna här på avdelningen! kom tillbaka =)
PUSS PÅ´RE!



TACKÅHEJLEVERPASTEJ!  =D

Kommentarer
Postat av: Hannie

33.3 år Kerstin, det var fan inte illa! Då är du ju fasen ett år äldre än jag t.o.m.! ;D Men det var ju en jämn och snygg siffra du fick till där! :D Puss!

2008-09-15 @ 10:51:19
Postat av: Sanna

Gullhjärta!

2008-09-15 @ 12:33:21
URL: http://grusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0