blesh

ja, usch och blä..

Ligger på dialysen nu, enda sen 14.00 - och än är det icke färdigt... suck!
Har kollat på massa avsnitt av serien Dharma & Greg - GOTTA LÖÖV IT BABY!! =D - och försökt fördriva tiden med lite sömn.
Men tydligen så ville inte min kropp somna, förns typ nyss. Först då började jag bli trött - alldeles jättejobbigt precis lagomt tills dialystiden är slut. Duktigt jobbat Carro! Aja...

idag åkte mamsen hem :( Tråkigt! Saknar henne redan.
Men morgon kommer min käre bror hit, ska bli skojj. :D Honom har jag inte träffat på ett tag nu. Saknar honom gör jag..
Sen den 30:de kommer Jessica (!!!) & Ronny ner hit. Henne har jag saknat massor! Även fast hon nästan nyss, hehe.

Hur som helst...
... JAG LÄNGTAR!!!

Såja, nu kommer det sköterskor från avdelningen min och hämtar mig  =)

Puss på'er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

yo tjejen!

Vi kommer på onsdag istället! Det körde ihop sig lite. Så den 1a kommer vi ner :)



Jag saknar dig! PUSS!

2008-09-24 @ 18:49:26
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman,jag saknar dig oxå,PUSS PUSS

2008-09-26 @ 13:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0