tjosan här kommer nyheter!

Jaa, nu har pappa och lillebror kommit hit :D Det första som gjordes efter 'Hej-på-dig:andet' var paketöppning :)
Det var kul, Emil blev som helt salig när han öppnade paket efter paket och märkte hur högen med pokémon kort bara växte och växte! Haha. Det slutade med att Pappa och jag hade sår i öronen, hehe.. Näerå, men nästan så :P
Sen tog vi och käkade lite mat och vilade magarna våra lite efter det.

Sen skulle jag upp och sätta mig i rullstolen och rulla ut en sväng.
Tog tag i sjukgymnast och sköterska i vardera arm och ställde mig upp - fram med gåbordet så jag kunde hålla i mig där ist.


DÅ GJORDE JAG DET...
 JAG GICK!! 6-8 STEG TYP. MINA FÖRSTA STEG PÅ NÄSTAN 11 MÅNADER!
FATTARNI?!? NÅN SOM FATTAR ELLER? Jag har då inte det än... hehe..


Har beställt en ny telefon också, pappa har en sån så jag hade tur. kunde pilla lite med den innan jag bestämde mig.
Det blev en sån här Sony Ericsson w350i . En röd . + Minneskort såklart. Nöjd tjej!

Hej så länge!
ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: Suss

så sitter man här med tårarna i ögonen igen då! FAN VAD BRA DU ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!! och snyyygg telefon. AVIS!

2008-10-27 @ 21:26:44
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Mamma

JAA!!! JAG FATTAR!!! Jag har varit hos dig ganska mycket å sett vilka framsteg du gör,visste att du skulle ut å promenera snart :) :).Gud så glad jag blev när du ringde å tala om!!!Sån styrka du har,våran bästa Lina.HÄRLIGT!!! Älskar dig!!! Puss Puss/mamma

2008-10-27 @ 21:41:54
Postat av: Sussi

G R A T T I S L I N A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guuuuuuuud vad kul!

Du är så himla duktig så jag vet inte vad!?

LYCKA!



KRAAAAAAAM

Sussi

2008-10-27 @ 22:09:38
Postat av: Emilia.

Underbart! duktig du är. orden räcker aldrig till. du är så jäkla GRYM!

2008-10-27 @ 22:59:18
Postat av: Miffo

ah! vilken härlig läsning alltså! :) kramar på dej

2008-10-28 @ 10:16:40
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: Emma

Men shit va duktig du e!!! Du e så grym älskling:)

Massa kärlek till dig!!

Puss

2008-10-28 @ 10:19:19
URL: http://banditqueen66.blogg.se/
Postat av: elin

nej fyfan va kuul! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

du är galet duktig älskade systerrr!<3<3<3<3<3<3<3

älskar dig. pussss

2008-10-28 @ 13:05:31
Postat av: Fia

(tänk låten "för vi har tagit studenten..")

"För du har gått en massa steeeeg, för du har gått en massa steeeeg, för du har gått en massa steEEEg. FY FAN VAD DU ÄR (läs:Bäst!!) BRA!"

Säger ju det, starkare än Pippi! :)

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS!

2008-10-28 @ 16:38:42
URL: http://fijjaaa.blogg.se/
Postat av: the plastermaster

fan du är helt grym!

knappt att jag kan tro det, tänker första gången jag såg dej v.s nu!

det är enormt.

kämpa på!

ses snart



kram mongot.



ps. snart kan du ge igen för allt ont vi har utsatt dej för, det är bäst du åker hem innan du hinner springa ifatt nån...

2008-10-28 @ 17:04:52
Postat av: maria svanberg

Heja Lina vad duktig du är,alla hälsar här hemma Kramar!från Maria

2008-10-29 @ 11:40:12
Postat av: Jonna

Men vad du är duktig!!! :) FAN VAD BRA!

Nu ser du till att bli bra så vi kan spela sällskapsspel hos dig sen igen!

tonvis med kramar och lite snö



Mamma och Magnus hälsar!



/Ponani

2008-10-31 @ 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0