TACK PAPS & MAMS! ♥

Pappa ringde mig nyss och vi pratade lite och så medans han rökte.

Jag vet inte hur, men vi började prata om telefonen jag beställt men han betalat från sitt kort sålänge (det funkade inte med mitt kort..) och tanken var ju att jag skulle föra över till paps konto sen liksom.
Men alldeles innan vi lägger på säger han att jag fick telefonen av honom i födelsedagspresent i efterskott och för att jag varit så duktig och gått tidigare idag! JUBEL!!!


Och föressten.. tidigare idag - INNAN JAG GICK - så ringde älskade mamma och sa;
'Visst var det Sex And The City-filmen du ville ha va, som du tänkte köpa?'
Då visade det sig att mamma köpte den till mig, 'bara sådär ändå och för att jag älskar dig' var anledningen sa hon. Söt-Mamma!


TACK! JAG ÄLSKAR ER MASSVIS!!
Ni är bäst...

ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att du har en sån underbar familj som stöttar dig i allt gumman! Japp Zebra va det:) smaka lite som kyckling faktiskt o va riktigt gott. I dag fyller jag år tack för gratulationen=)

Skickar en bambalamba kram genom kosmos som kommer o omfamnar dig genast!!=)

Puss

2008-10-28 @ 10:22:22
URL: http://banditqueen66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0