Persan in da house

Hej hej på er. Jessica (Persan) här. Jag kom hit igårkväll och stannar till söndag. Vem kommer när jag åker? :)

Mja, igår när jag kom drog vi ut nästan på en gång, var väl ute till nästan kl 22 tror jag. Satt ute och babblade och skvallrade en massa. Just nu tränar Carro, duktiga tjejen. Tror det är dialys kl 14. Blir väl en liten sväng ut igen senare ikväll skulle jag tippa på. Får väl se om herr Ronny kanske dyker upp på kvällskvisten och säger hej också.
Har väl inte så mycket mer att skriva om tror jag, tänkte väl bara säga att jag är här nu :)

Nu är det sängkanten som gäller!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Heeej,bra att du är där Jessica :).Lina själv å Pontus

säger att hon blir på så bra humör när det kommer kompisar.Å det är ju inte så konstigt förstås.

Få snacka lite annat än sjukhusgrejer å få höra skvaller :).



Du är världens BÄSTA LINA,du kämpar å kämpar med träningen,såå duktig åsså sängkanten,står nog inte på förrän du orkar gå lite själv på AVD 20.

Älskar dig!!!



Puss & Kram på er/mamma

2008-10-02 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0