Ny rullis!

Har stått upp idag igen, upp & stå sen satte jag mig i den nya rullstolen. En helt vanlig rullstol!
Efter att arbetsterapeuten ställt in saker och ting på den så satt jag tokbra :)
Gunilla (Sjukymnasten) erbjöd sig då att gå ut med mig en stund - då blev jag glad tjej! :D

Vi tog en sväng ut i solen, satt och pratade lite om allt och inget. Sen efter en stund frågade hon mig om jag varit in i Botaniska trädgården, och sa att 'Nej, det har jag faktiskt inte.'
Så vi tog vårat pick och pack och begav oss dit, det var kul att äntligen få se den, även fast vi inte tog oss så långt in, det var lite för mycket terräng för lilla Gunilla. (Och för min lilla ömma rumpa.)

Ska strax se på 'halv 8 hos mig' (som förvånandsvärt nog börjar 19.30. hah). Direkt efter  det blir det 'Bröllopsform'. Ska bli intressant. Men tills dess blir det slutet av 'Vem vet mest?'

Tack för mig!
Kanske hörs här en sväng senare...

ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååh, den nya stolen var bra shit alltså? Kan vi rejsa runt lättare nu alltså?

Jag längtar efter dig!

2008-10-10 @ 08:35:37
URL: http://sandert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0