kommentarer..

Jag har inte ork att svara på kommentarer.  Ofta inte heller att skriva några längre inlägg...
Det är väldigt krångligt för mig att skriva.. för er som inte vet varför, ska jag berätta!

  1. Jag är högerhänt.
  2. Min högerarm är bruten.
  3. Jag ligger oftast ner i sängen, vilket gör att...
  4. ...jag inte ser tangenterna på laptopen så...
  5. ...jag måste använda skärmtangentbordet...
  6. ...med vänsterhand.
Jag hoppas ni hängde med i svängarna...?


MEN JAG SKA BANNEMIG BERÄTTA ATT JAG HAR
STÅTT UPP
FREDAG x 1 + MÅNDAG x 2 +TISDAG x 2 (flytt till vanlig rullis emellan.)
OCH IMORGON SKA VI TESTA EN NY (smidigare) RULLSTOL ÅT MIG SÅ DÅ BLIR DET UPP OCH STÅ x 2 IGEN!!

STOLT OCH GLAD TJEJ SOM SKA FÖRSÖKA SOVA NU. Nattinatt!


ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååh, du är bäst bäst bäst!

Jag saknar dig!

2008-10-09 @ 08:22:04
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: mamsen

Ja det är verkligen krångligt för dig att skriva

på datorn,men du är ju helt otrolig att fixa det med vänster hand fast du är högerhänt.Jag har sett hur du skriver :).Men att det är jobbigt det förstår jag mycket väl.

Herrregud såna framsteg,du hade ju sått på ståbrädan å träna,benmusklerna oxå,sånadär benböj,utan rem över knäna i 60 grader rakt upp,SÅ JÄKLA BRA!!!Ojoj vet inte vad jag ska säga mer,Älskar dig å saknar dig,puss puss



Elin å jag dyker upp antingen efter sussie eller pappa.Hörs senare på mobilen/mamsen

2008-10-09 @ 08:48:23
Postat av: Emma

Du e så duktig vännen!!!

Finns i mina tankar jämt!

Kärlek o goa energier i massor till dig älskling=)

Puss

2008-10-09 @ 16:17:04
URL: http://banditqueen66.blogg.se/
Postat av: Suss

bäst i världen är carrhoe

2008-10-09 @ 16:18:04
URL: http://sussiessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0