Brev

Onsdagen den 15:e Oktober...

Klockan var ungefär 12.00 - 12.30 och jag, som vanligt vid den tiden, slet med sjukgymnastiken när en utav sköterskorna kommer in och säger 'Hej! Här kommer jag med post till dig, Lina.' och lade ett kuvert på bordet som datorn står på. Vände sedan 'på klacken' och gick ut.
Jag var ju som sagt mitt inne i träningen så jag kunde inte checka in brevet, men jag var nyfiken som attan kan jag lova!
Jag har inte fått brev / paket / vykort eller liknande på länge, faktiskt väldigt länge. Så jag började ju såklart fundera och undra vem det kunde vara ifrån. Men efter ett tag sa sjukgymnasten 'Men gud ursäkta.. Du kanske vill öppna brevet?' och eftersom hon just då 'bara' skulle töja mina vader och jag skulle titta i taket typ, i 4 minuter, så tog jag emot brevet och öppnade det. Bakpå kuvertet stod avsändare, ett för mig helt okänt namn.
( Visade sig sedan vara Supreme i Looptroop's hemadress  ;) )
Vecklade ut papprena varav ett av dem var
SUPREME'S, EMBEE'S OCH PROMOE'S AUTOGRAFER på (!!!!!).

Har deras autografer sedan tidigare, men fuck dom, de här är speciella - här fick jag ju med ett handskrivet brev, vilket betyder att Mathias (Supreme) har lagt ner lite av sin fritid till att skriva ett brev till mig, till mig, mig, mig! TILL MIG! :D

I brevet stod det:
Hej Carro!
Den lilla fågeln viskade igen i mitt öra att du
behövde lite extra pepp såhär till hösten.
Hon sa att du gärna ville träffa oss i framtiden,
när du kan komma på nån konsert, och det ska vi väl kunna ordna!
Vi håller tummarna och hoppas att du snart mår bättre!
♥ / Mathias LTR


Och han gjorde faktiskt ett hjärta på riktigt :P
(Jag erkänner.. jag ligger och ler det där jagtrorjagärkärienkändis-leéndet just nu. Precis som de flesta (inklusive jag) gjorde när Backstreetboys hade sin 'storhetstid'. Haha!)


ps.Det kommer ett uppdaterings-inlägg om hur allt går för mig... Sen! ds.


Godnattpussar på er kära läsare.
ONE LOVE



BAOUTASTORT PS
. Jag saknar min Anniz! ♥BAOUTASTORT DS.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Så jävla bäst! :)

2008-10-19 @ 07:56:50
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken lycka! Häftigt gjort av dom, tycker jag :)

2008-10-19 @ 20:18:53
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: anniz

aaw men hjärtat då! fan va roligt för dig!

fan ja saknar dig med! massor! tänkte kolla va du skulle göra under nyår?om de va massor me familj o sånt hos dig då.. för ja tänkte att ja skulle åka ner på juldagen eller dagen efter de och umgås med dig lite och tända tomtebloss och dricka fusk campange med dig på nyår :)sen tänkte ja fråga vad du ville ha i julklapp osså :)

men ja kan ringa nån dag i veckan så får vi prata med om de :)

älskar dig puman!

ONE LOVE!

2008-10-19 @ 23:13:48
Postat av: Fia

Fan vad skoj! :) Schyssta killar det där :)

Men förresten ... vadå kär i BSB, fanns det folk som var det ? ;)

2008-10-20 @ 10:26:44
URL: http://fijjaaa.blogg.se/
Postat av: danne

yooop, fan va snällt av ltr, hur går allt annars dåe? är mamma o elin lydiga? hare bra. /brordin

2008-10-20 @ 15:37:49
Postat av: <

jag har anmält mig för längesedan redan :D.. TACK vare dig! Ballt med LTP grejjen, kanske dom kommer och freestylar bredvid sjukhussängen..!

2008-10-20 @ 15:49:46
Postat av: Lena B

Tror jag är minst lika glad som du. :) Vilken kille han är den där Mathias.



Nu ser jag fram mot att du ska blogga och berätta att du träffat dem! leeeer

2008-10-20 @ 16:39:27
Postat av: Sussi

Åh vad kul för dig Lina!Jag gläds med dig!!!!Tänk om Tommy Nilsson kunde skriva brev till mig,S U C K!

Kämpa på!



KRAAAAAM

Sussi

2008-10-20 @ 22:49:59
Postat av: SexyMilla ;)

hej kardemummagumma ;)



Jomen det är välklart att sexymilla bloggar ;)

haha pknir va kul, det hade jag helt glömt bort!



haha jag är bara glad att inte bli av med dig jag kollar faktiskt din blogg nästan varje dag :)



Jag pluggar, till förskollärare. Kan du tänka dig! Jag som avskydde ungar :)



Hur har du det där borta? Är dom snälla mot dig? =) jag tänker mycket på dig ska du veta.

Skickar med lite värme.



pknir/ SMilla. ;)

2008-10-24 @ 12:08:50
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback