Alone - once again.

Jahapp, mams & lillesyster åkte hem idag. Jag somnade tidigt igår tror inte klockan var mer än 21 nånting faktiskt. Efter ett tag gick mamma & syster 'hem' till Johannesvillan. Jag vaknade sedan inatt vid 03 tiden fast då skulle ju klockan ställas om så den var ju egentligen bara 02 typ, sen så hade jag så förbaskat svårt att somna om! Skitdrygt verkligen!!
Sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade så var den strax efter 05.
Vet inte exakt vad klockan var när jag tillslut däckade, men det jag vill komma till är att jag inte vaknade till tillräckligt för att få säga ett riktigt hejdå. Ett hejdå med massa kramar och pussar på pannor & kinder. Men som vanligt så lyckas jag alltid 'sova över' när någon ska hem, även fast det är så pass 'sent' som 13-14.00 typ. JÄVLA DUMMA MIG!! :(

JAG SAKNAR MAMMA & SYSTER SÅ FÖRBANNAT MYCKET REDAN! ♥

Är ensam hela dagen idag, det är tomt som tusan. Ingen av usk:orna eller ssk:orna har tid att gå ut med mig heller.. trist!
Så idag blir det bara att ligga i sängen & glo på tv'n eller datorn.
Eller så tar jag nog tag i att börja läsa boken 'PS. Jag Älskar Dig'.. Känns som att den boken skulle passa nu :)
Oh, nu kom det middag - brb!
Såja, det var kalopps med potatis. Inte så gott som det brukar vara, men lite av det gick ner iaf :)


Som sagt - ensam idag. TOKLÄNGTAR tills imorgon runt 15.00 typ för då kommer PAPPA & LILLEBROR EMIL!! ♥
Emil har ju fyllt hela 6 (!!!) år. Lillkillen börjar bli stooor! Han har inte hunnit få någon födelsedagspresent från mig men imorgon så ska han äntligen få sina paket, det ska bli riktigt kul..Jag kan se hans reaktion framför mig! Sötunge!

Orkar inte skriva mer nu, ska antingen ta tag i boken eller ta en liten powernap ^^,
Hörs kanske senare. Hej så länge!

(HAHAHA! Det här över skrev jag strax före 17, jag hann inte publicera det innan jag däckade som en klubbad säl & vaknade nyss! HAHA) DÅ PUBLICERAR JAG NURÅ!! Tjingeling badring!

ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig galet mycket bigziz :D

hah, ja skrev ett brev till dig på tåget.

men nu hittar jag de inte.

muahaha, ska leta reda påde imorn

och skicka iväg de<3

puss älskardig

2008-10-26 @ 23:42:23
Postat av: Fia

Jag älskar verkligen den boken! Fan vad avis jag är på dig som har hela den boken oläst! Åhhhh! ... MEN förbered dig på att böla dig igenom hälften av alla 350 (?) sidor. Men det är det värt! Sjukt bra bok! :)

Och duuuuu ... föööööörlåt! Det blev inga bilder i helgen... Min kamera är helt stendöd. Fruktansvärt störande :(

... och förresten .. Emil 6 år ? Va fan ? Hur gamla är vi egentligen ?

PUSS!



2008-10-27 @ 07:53:19
URL: http://fijjaaa.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman,jättetråkigt att åka ifrån dig :(.

Men du var ju så trött oxå så jag ville inte vara

dryg å försöka tokväcka dig heller.Men du var ju lite vaken så vi kunde pussas å kramas å säga, hej då.



Älskar dig,hörs på telefonen sen,puss puss

2008-10-27 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0