Silver Ängeln..

.. vill fortsätta vara anonym :(
JAG SOM ÄR SÅ HIMLA NYFIKEN!
Jag som gärna vill veta vilka det är som läser min blogg för att det är intressant att vet, det är kul ju :)

Därför skulle det vara skoj om ni som är här och läser, skulle kunna skriva lite om er själva.
Namn, ålder, eventuella barn och kanske deras ålder, utbildning, ni kanske fortfarande pluggar eller  vad ni jobbar med, vart ni vill komma med livet och lite sånt.
Skulle även vara trevligt att veta hur ni hittade min blogg, vad ni tycker om den och hur länge du har läst här :)

Så skriv lite om er och ifall ni har egen blogg - länka gärna till den :)



Jessica åkte hem i söndags efter en kort visit på 2 nätter & 3 dagar - SAKNAR DIG MASSOR HJÄRTAT! .kärlek.

Anniz kom torsdag kväll &  åkte hem vid 3 idag, så det blev en kort visit från hennes del också - SAKNAR DIG REDAN, MASSA! ♥

ÄLSKAR ER BRUDAR!
För det är ju helt klart bättre med 2 korta visiter - än ingen visit alls :D


Och idag kom Danne (brorsan ♥ ) hit och stannar väl ett tag. Det är kul att han är här! Har saknat honom massa, men nu är han här.. finally! Ska bli så kul imorgon när jag ska upp och gå.. Det har han ju bara sett på bilderna här på bloggen och något mms då & då. Jag längtar!

Nu ska jag se på Scrubs tills jg förhoppningsvis däckar.
Så det blir imorgon så fort som möjligt!
Tjejen längtar väldigt mycket efter att få umgås med älskade bror!

PUSS & GODNATT
ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: kajsa

Äh. blire ju inte :D jag har alltid ätit baaara fiskbullarna när jag ätit det :P haha

2008-11-17 @ 23:54:31
URL: http://kajsaap.blogg.se/
Postat av: Milla

hoppas du får mysigt med brorsan gumman :) pknir! ;)

2008-11-18 @ 15:58:38
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Lotta

Hej Lotta Jonsson heter jag och är 25 år (snart 26),bor med min sambo patrik och min son Noah i lilla Mora. Jobbar som säljare på ett företag som heter Forest star. Hittade hit via Jessica Sanderts sida,vi är barndomskompisar :)från bollnäs.

Då vet du lite om mej iaf! Tittar in och läser ibland! :)

2008-11-20 @ 12:13:52
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Marita Persson

Hej Carolina

Det är din mamma som gett mig din adress. Hoppas du kommer ihåg mig, fd granne i Stureborg. Daniel och Evelyn är mina barn. Vi håller alla tummar vi kan här för dig ska du veta.



Kram till dig

2008-11-27 @ 16:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0