Lördagkväll 081008

Godkväll

Pratade med Lina ikväll, då var hon ganska less, det hade börjat läcka när hon äntligen kommit ut.
Det var bara å åka upp så dom försökte laga, men det började även läcka på andra ställen.
Så då låg hon å vänta på omläggning, visste ej när det skulle bli. Hon har varit själv i en vecka nu, men i början på nästa vecka åker lillebror ner, även Jessica skulle ner tror jag :). Skönt att hon får lite sällskap igen.

Lina har ganska fullt upp nu, med träning å uppe å går, sen brukar hon vara på arbetsterapin å pyssla :).
Så hon har dåligt med tid att blogga, hon håller även på att läsa en bra bok, som hon har svårt att slita sig ifrån :).

Höres sen/mamsen



Kommentarer
Postat av: Moster Tina

Dessa läckage, jobbigt för dig Lina. Men du klarar ju allt fast alla motgångar, du har ju sådan kämpar glöd!! Så underbart att höra!! Å nu hänger du på arbetsterapin också ;) Härligt och höra om alla framsteg gumman. Vi saknar dig så mycket.



Puss puss

2008-11-08 @ 20:28:00
Postat av: Jessica

Jag kommer ner på onsdag jag tror :)

2008-11-09 @ 02:48:10
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Jag tänkte skapa en länksida till dig som besöker min blogg. Så jag kommer att lägga upp en länk till din sida som tack för att du besöker mig och skriver lite om dig själv i kommentaren i inlägget som heter "Enbart länk till dig!" http://enbart.blogg.se/2008/november/enbart-till-dig.html



Så gå in till mitt inlägg svara på ett par frågor och länka till mig så länkar jag tillbaks.



PC

2008-11-10 @ 22:47:50
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Sussi

HEJ LINA!

Hoppas du fått sällskap igen nu,eller att det är på G!Och att det fixade sig med läckaget.Antar att du har lite träningsvärk efter alla dina promenader,men det kanske inte är så dumt.Med träningsvärk menar jag.Det är ju en "positiv värk".

Hur som helst så är du SUPERDUKTIG!



KRAAAAAAAAAAM

Sussi

2008-11-10 @ 23:17:22
Postat av: Maria

HEJ Lina Vi tycker du är bäst kämpa på hoppas vi ses snart rockstjärnorna hälsar också Tusen Kramar från Maria O flera

2008-11-12 @ 09:15:55
URL: =http://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0