Happy news !

En utav mina största 'rädslor' jag har haft med tanke på att jag ligger på sjukhus( förutom att jag ska dö såklart )  har varit rädslan över att behöva fira julen här på sjukhuset. Även om jag vetat att jag absolut inte skulle ha varit ensam så är det ju verkligen inte samma sak som att fira hemma i familjen & släktens mysiga och kärleksfulla värme.
Innan jag hamnade i denna situation så brydde jag mig inte så mycket om julen, tyckte det var mest för de mindre barnen man gjorde ett sådant ståhej över det hela. Själv var man med under jul-lunch / middagen, kalle anka och paketutdelningen, Sedan drog man en dusch och fixade till sig igen - FÖR ATT GÅ PÅ KROGEN ELLER FESTA PÅ ANNAT HÅLL! - Löjligt enligt mig :)
Men det har ändrats för min del, JAG ÖNSKAR VERKLIGEN ATT INGENTING 'DUMT' (dvs. infektioner, för mkt snö eller annat.. ja dumt liksom) HÄNDER FÖR...



JAG KOMMER HEM PÅ 'Permis' ÖVER JUL OCH STANNAR TROLIGTVIS ÖVER NYÅR MED !!!
Såååå jäv*a länge jag har längtat efter att få komma hem - få träffa alla jag vill träffa när jag vill träffa dem!
Få fira julafton och dagarna som hör till med min älskade familj och släkt!


Hem, hem, hem, hem, HEM!

ONE LOVE

SVAR TILL MARITA: Klart jag kommer ihåg dig - eller ja.. ER dvs :)
Tack för peppningen och ni får gärna fortsätta hålla tummarna! Hur är allt med er nu förtden? Kram

Kommentarer
Postat av: Moster Tina

Ååååå vad härligt och höra! Vad glad jag blev nu!!! Nu blir det en bra jul, nu när du är hemma!



Puss o Kram

2008-11-28 @ 09:48:10
Postat av: Mamma

JAAA!!! Härligt gumman, det blir bra att få komma hem.

Ååå, vad GLAD jag blir, att du äntligen ska komma hemåt, inte bara jag som blir det :). ALLA blir det, å du vet vad lillsyrran blev glad :). Där var det riktigt med glädjetårar :). Vi älskar å saknar dig, längtar tills du kommer hem till oss.



Pussar & Kramar till dig å Danne från mamma å Elin

2008-11-28 @ 13:57:34
Postat av: anniz

gud ja börjar nästan gråta, fan va glad ja blir hjärtat! ONE LOVE!

2008-11-28 @ 16:34:01
URL: http://straighttohell.webblogg.se/
Postat av: Fia

Åhhhhhhhhhhhhhhhh fan vad roligt för dig! Och så grymt skönt! Jäkligt glad för din skull ska du veta! Då MÅSTE vi hinna ses något! PUSS!

2008-11-28 @ 18:32:40
URL: http://fijjaaa.blogg.se/
Postat av: Sussi

Åhhhhhh!Jag får gåshud av LYCKA FÖR DIN SKULL LINA!!!!!!!!!!

Så himla kul och härligt för dig och din familj!

Nu håller vi alla tummar,ber till alla möjliga gudar etc så inget kommer i vägen!HEJA DIG!

Snacka om bästa julklappen va?!



KRAAAAAAAAAM

Sussi

2008-11-28 @ 19:06:10
Postat av: Marita

Vad fantastiskt roligt höra du får komma hem, fira jul och nyår med din stora familj. Det blir härligt för dig. Jo ja har slutat arbeta på Eniro, efter 23 år blev alla uppsagda, jag pluggar nu till läkarsekreterare. Daniel har inget jobb sitter mest hemma och degar. Evelyn går i 4:an. Vi bor fortfarande i Andersberg.

kramar från oss

2008-11-28 @ 20:12:10
Postat av: Milan.

Håller tummarna . fan va kul. det är du mer än mest värd! kärlek.

2008-11-28 @ 21:47:47
Postat av: Suss

Njaa.. en kvinna ska ta 12.000 steg om dagen och människokroppen är byggd för att klara 15.000 steg per dag. Och för att gå ned i vikt så måste intaget vara mindre än vad man gör av med.. Klart jag vet om sådant..

2008-11-29 @ 09:02:24
Postat av: Jessica

Så jävla bäst Carro!

Jag saknar dig!

Kärlek!

2008-11-29 @ 10:33:16
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: Elli

Åh jag håller tummarna för att du fååår komma hem till din kära familj.. å dina underbara släktingar.. håller med dig angående julen.. Jag har verkligen börjat uppskatta den mer också.. det är en dag då vi får ta tillvara på.. då vi får njuta av att finnas till.. njuta av att vara älskad.. njuta av de härliga människor som finns i våra liv... Saknar dig så det gör ont.. Tänker på dig flera ggr om dagen.. satt mig ner och börjat skrivit på ett brev flera ggr.. men fast jag vill säga dig så mycket blir de tomt ibland.. jag vill ju bara att du ska bli bra.. få hem dej till gävle.ha myskvällar.. spela spel, kolla film.. bara ha så underbart kul som jag har med dig.. Du är verkligen min Själsfrände.. även om vi e så långt ifrån varandra så finns vi för varandra till den grad vi kan.. Kommer iaf post framöver.. Kämpa på vännen min.är så otroligt stolt över att ha en vän som dig... Pussssåkraaaaaam Elli...Jag älskar dig<3

2008-11-29 @ 16:09:23
Postat av: Ragnvi

Åh Carro, nu håller jag alla tummar o tår för att din önskan går i uppfyllelse!

Kramen!

2008-11-29 @ 21:40:59
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men åh så kul!! Grattis .. Hoppas du får en fantastisk jul hemma!! Många kramar!!

2008-11-29 @ 23:13:45
URL: http://jessicana.blogg.se/
Postat av: suss

tror du inte att jag inte gör något? det där var ett slag under bältet. jag tränar som fan, försöker äter bra. blivit lite skit nu när jag flyttar då jag packat ned mitt kök. jag spyr ibland för jag tycker att jag ätit skit. så.. näe.

det där gjorde inte mig speciellt glad så jag vet inte vad jag ska skriva nu egentligen..



med tanke på att jag är sjuk så tror jag faktiskt inte att min kropp påverkar mitt psyke så speciellt mkt. skulle nog hata mig själv oavsett. Men var less du carro.



Det känns som om att jag har ringt och tjatat på dig om hur piss mitt liv är. och du undrar varför jag inte ringer någon när saker och ting är dåliga?..



ja.. näe. Inte vet ja. har nog inge mer att säga. inte just nu iaf.

2008-11-30 @ 10:18:16
Postat av: Maria

!Det blir bra det,skönt att höra Kramar från faster Maria and the rock´'n' rollers!

2008-11-30 @ 22:04:43
URL: =http://
Postat av: Cizzi



Just nu jobbar på Fiskekrogen som ligger i Utvalnäs, strax efter Bönan. En restaurang med bara färsk fisk helt enkelt.

Jag trivs riktigt bra men ska försöka hitta ett nytt jobb till januari, vill ha mer timmar.

Jag läste att du ska få komma hem till jul.

Va häftigt!!! ;D Skitglad för din skull.

Det är du verkligen värd.

Att få vara med dina närmaste.

Det är kärlek det <3.

2008-12-01 @ 14:32:02
URL: http://tjockbebis.blogg.se/
Postat av: Hannie

ÅÅÅH jag har ju redan sagt det, men FAAAN VAD HÄRLIGT ATT DU FÅR KOMMA HEM TILL JUL!!! Snacka om pepp?! :D Puss och kraaam!

2008-12-02 @ 13:02:16
Postat av: peter pc carlsson

Underbart, så härligt att få det man längta till. Bra julklapp för alla, både dig och familjen.



2008-12-03 @ 16:23:12
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Hej! Jag blev tipsad om din blogg av Lena Backeskog och jag kommer helt klart att återvända. :) Hör gärna av dig om du får tid och möjlighet.

Kram Dennis

2008-12-04 @ 20:13:36
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Milla

Va härligt vännen!

2008-12-04 @ 23:30:49
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Andreas

Amen tjenare.

Kul att du hörde av dig.

Jag skrev ju till dig förut men då fick man inge svar, buhu.

Hoppas allt är bra där på sjukhuset.

Brudarna struntar jag i. Jag fixar mest med musiken nuförtiden iaf så.

Vann ju Remixtävling på myspace som Basshunter hade annordnat tex, haha.

Så låten finns på itunes!

Den duu!

Tjo

2008-12-05 @ 00:07:18
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: ejlert

jag vill ha jul! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

älskardig

2008-12-05 @ 08:37:19
URL: http://peopleist.blogg.se/
Postat av: Dharmanna

Vad roligt och höra att du får komma hem och fira jul. Det lär kännas underbart skönt för dig. Då får du hämta lite kraft ifrån dina nära och kära..



God Jul och Gott Nytt År på dig om vi inte hörs nå innan..



2008-12-05 @ 10:48:46
URL: http://dreamdharma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0