skotävling hos Lily's ..

Såg att suss länkat och deltagit i en tävling hos någon tjej som heter Lily .

dealen är att man ska länka till henne och sprida tävlingen via sin egna blogg, men eftersom det inte var 'my coup of shoe' hehe så testae jag att göra såhär! :

image47


sen ska man kommentera och länka till sitt 'rekllam-inlägg' i hennes tävlingsinlägg liksom.

Min kommentar: " Hej, jag har länkat till tävlingen nu, rejält ^^ men jag vill inte vinna skorna, eller jag vill att 'Suss'  ( http://sussiessaga.blogg.se ) som också hon deltar i din tävling. ska vinna dem. Varför? Jo, simpelt.. för att hon är en av världens bästa vänner som alltid ställer upp! Det spelar ingen roll när, var eller varför. Vi båda bor i Gävle men jag ligger själv sedan Januari inlagd på sahlgrenska och har genomgått tarmtransplantationer x 2. Både jag och sussie önskar vi kunde träffas oftare under  den här tiden, men det funkar inte. Därmed tycker jag att ett par nya skor är det minsta hon är värd!  Såg på hennes kommentar till dig att hon skrivit att hon önskade sig vinna  Suzzy - Svart Läder stl 41."

nu ska jag hålla tummarna  !!


Nu desperata hemmafruar på daatorn. Hörs kanske imorgon.
Ner på OPomläggning imorgon, VAC-omläggningen  piper :/


Nattelinattgodnatt.

Kommentarer
Postat av: Suss

Du är ju typ sötast i hela jävla världen. fast det kanske du visste iof ^^

2008-05-29 @ 23:54:28
URL: http://sussiessaga.blogg.se
Postat av: Madde

Hej vännen!! Känns tråkigt att vara hemma å vara sjuk, men det är bättre och imorn kväll kommer jag igen! Så nu är lugnet snart över :D

Ses imorn!! Kram

2008-05-30 @ 11:10:56
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Oj! : ( Jag lider med dig.. Du? Skulle du vilja ge mig din adress? Kommer inte godkänna kommentaren för allmänheten : )

2008-05-30 @ 23:59:54
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Jessica

Tack hjärtat. Det
värmer med såna kommentarer faktiskt :)

Vi ses imorn!!!!!!!
PUSS!

2008-06-01 @ 13:35:05
URL: http://sandert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0