Rubrik..

Jaooo, som ja skrev i förra inlägget så  trode jag inte att omläggningen skulle hålla, jag gissa rätt, blev omläggning på söndagen också, då gjorde niklas det o den har funkat tills idag.. just nu är hon nere på omläggning, är daniel-lukas som ska göra den, han som säger att bloden sprutar, vi hade iaf ett snack med han idag, fick rensa luften lite.

Annars så har de väl vart bra. förutom igår, Lina hade feber och det kröp i hela kroppen på henne,  sattes väl in nån antibiotika, idag har hon inte haft någon feber, va på dialys 09-13 typ, käkade lunch, svävade över till rullstolen, jag och lina gick ut själva, solen stekte, är typ 20+ här uha, lite för varmt nästan, sen gick vi in efter typ 30 min, träffade en stor kändis i hissen, lasse brandeby. cooooolt. sen åkte vi upp skyfflade över lina till sängen, träffade emmas(Linas sköterska som är mammaledig nu) barn blev bjudna på bullar och så, sen såååe vare omläggnings dax typ, sjukgymnasten va in innan, och berätta att hon hade fixat med massage o så för linas fötter/armar/ben, heter nått specielt den massagen, hon fick sån i gävle och då hade hon inte lika ont i ben o fötter. Hoppas de hjälper dårå.

Jessica kommer ner den 2a till den 6e,  det är jävlarns bra för det va ett tag sen en kompis va här, sen så kommer väl morsan ner nångång och jag åker hem och är hundvakt, farsan funderar väl på att åka ner kanske me emil nångån får se hurt blir, så ligger leeeeeeeget iaf dårå.

 tja

/danne

Kommentarer
Postat av: mamma

Alltid ska det vara nåt,förstår att du blir så less.
Ja det är jättebra att Jessica kommer å hälsar på,så
du får höra lite skvaller kanske.Hoppas hoppas att omläggningen håller,så du kan göra annat,vara ute i fina vädret.Åh så ni har sett Kurt Olsson :).
Du tränade igår fast du var febrig å hade värk å krypningar i kroppen,du är en KÄMPE, så DUKTIG.

Jag kommer ner när min förkylning har försvunnit,vill inte smitta dig gumman.Nu ska jag gå med Dennis,sen ska jag försöka duscha honom :O.

Älskar å saknar er,Pussar & Kramar från mamma

2008-05-27 @ 20:09:12
Postat av: Sussi

Du påpekade väl för Lasse brandeby att han var urkass på att dansa???I Let´s dance!Bättre han håller sig till Kurt Olsson,hahahaha!!!Ja han blev ju allvarligt sjuk här för ett tag sedan.Hjärtat eller pulsådern eller vad det var???Ramlade väl ihop på scen mitt i en föreställning tror jag.Men om han gick in i hissen själv så är han väl på bättringsvägen.
Ja du kämpar o kämpar Lina!!!!!!Man får komplex!
Hejja dig iallafall!!!!!!
Skönt att du kan komma ut i solen då och då!
Imorgon fyller ju mor din och Fredrik år!
GRATTIS i förskott Carola!!!!!!!!!

KRAAAAAAAAAM

Sussi

2008-05-27 @ 22:39:58
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: De var bland de sötaste jag hört : )

2008-05-29 @ 23:58:34
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0