Födelsedagspresent ?

Jao, på onsdag fyller lillebror Danne år. Han firar sin födelsedag här, på sjukhuset med mig. Hur gulligt är inte det då? Men jag har ett problem jag.. jag kan inte komma fram till vad jag ska köpa i present till honom!
LANGA TIPS!
Tänk på att jag troligen måste  beställa presenten, och att han får den i efterskott liksom.

Jag har iaf beställt en smörgåstårta tills på onsdag.. så kalas blir det.



Iförrgår tränades det hårt. Jag och Gunilla körde hårdpass fram  till 20.20 (hon slutar jobbet typ 16) Det var snällt av henne att stanna så jag hann träna också ^^

Och igår var jag ute i solen igen :D
Bilder kommer väl sen när vi orkat tömma kameran.

Nu är det lunch, kyckling, ris och currysås blev det idag. Fruktsallad till efterätt! :D

Föressten, fick två väldigt oväntade men sjukt trevliga samtal igår också.. både från Fia och från Nicole!!  Blev hur glad som helst..

PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Joo,,det är jättegulligt av lillebror,ni är för gulliga med varandra.Det kallas syskonkärlek :).
Förut hade du ju ett förslag på vad du skulle kunna köpa till Danne,men du kanske vill ha tips ändå?

I dag var jag å kolla på eran lillasyster när hon hade dansuppvisning,JÄTTEDUKTIG.

Ja ni har ju sett henne dansa,så ni vet ju hur duktig hon är.
Nu ska jag ta å gå ut med Dennis,ha det bra,vi höres sen,ÄLSKAR ER!!! PUSS PUSS från mamma

2008-05-11 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0