Virrpanna är jag.

Det slog mig nyss att ingen skrivit om vad som hänt i dag, så mitt inlägg "Det tar sig sa mordbrännarn" ska komma efter det här inlägget såklart!

I morse tisdag 4e mars ringer lina å säger att Gustav (som varit ledig en vecka) ska ronda henne strax, kom hit om ni vill höra.
Robb å jag skippar detaljer såsom tandbortsning å rusar upp, tantmaffian komer strax efter.

Gustav dyker upp å säger samma som vi redan hört att det ser bra ut, + att i dag har det ju även kommit lite vätska med rätt färg, jag tror vi är för försiktiga och att vi kan belasta tarmen mer, vi ska även spola i slangen som man la in vid senaste op för att se så att det inte är så att slangen nu stoppar upp.

Halvtimma senare kom skötaren och spolade å tro på fan det kom både rätt färg och rätt konsistens.
Han fyllde minst 2 sprutor som Gustav senare glodde på, Gustav kom in senare och sa såklart att det var bra.
Och att man ska spola kontinuerligt.

Så nu är det inga "poblem" alls ju, pommac?
Bara att hålla tummarna för att det fortsätter med både avstötningsfria biopsisvar och rätt färg och konsistens ur tarmen framöver.

Så,, nu kan ni läsa förra inlägget hehe. paps

Kommentarer
Postat av: Sussi

GOD Morgon Lina!Hoppas du får se solen idag!Det går ju toppenbra det här!!!!!Jippie!

KRAAAAAAAAAAAAAM
Sussi

2008-03-05 @ 08:07:48
Postat av: Maddis

vad stolt och glad jag blir hjärtat!!! CITYFESTEN NÄSTA! hahaha.

Hannah hälsar!

Pusspusss Älskar dig!

2008-03-05 @ 09:33:21
URL: http://M-ea.blogspot.com
Postat av: anna (girltoyen)

eftersom att de inte gick att kommentera de senaste inlägget får ja välle skriva några rader här ist :)
blir så jävla glad av att höra om alla framsteg, du e så jävla duktigt hjärtat!
ska de bli najs att äta igen?
ska försöka spara ihop lite tid/pengar och komma ner till
nästa 25 kanske :) saknar dig massor pullan!
fortsätt kämpa!
-loooove-

2008-03-05 @ 23:48:11
Postat av: Sussi

HEJ!!!
Av nån anledning kan jag inte skriva inlägg till det senaste "rapporten" så jag skriver här istället då.
PANNKAKA MINNSANN!!!!Var det gott????Hoppas det!
Solen som lyser allt vad den kan idag lyser säkert för att den är så glad för din skull.

KRAAAAAAAM

Sussi

2008-03-06 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0