Tordag 6/3-08 21.49

Godkväll

Sitter å på johannesvillan å väntar på att Lina ska höra av sig,hon fick åka ner på OP igen nu ikväll.
Omläggningen dom gjorde igår blev inte så bra,det vart ej tätt,så vac pumpen har krånglat hela
natten,så hon har inte sovit något i natt.
Idag har pumpen oxå krånglat,så dom bestämde att dom skulle lägga om på magen på nytt.
Så idag har det varit mest väntan på att dom skulle ringa ner henne till OP.Hoppas dom får det bättre nu
så hon får sova i natt.För det behöver hon verkligen nu,ordentligt med sömn.

Ha det så bra alla som läser :),höres i morgon

KRAM MAMSEN

Kommentarer
Postat av: robb

men vafan dåå.. nu har ju du hoppat över dom större hindren, så kommer det småhinder hela tiden istället som ställer till dittenådatten.. Fast iof så hade man nog inte reagerat så här om det hade varit för typ 3 veckor sen..men HOPPAS DU FÅR SOVA UT nån j*vla gång :) hata vacpumpar klappklappklapp, hata vacpumpar klappklappklapp (fast det är ju ändå liite bra att dom finns, eller?) höhöhö puss&kram

2008-03-06 @ 22:47:30
Postat av: Sussi

Hoppas verkligen att dom fått ordning på allt nu då,så du får sova gott inatt.
"Skönhetssömn" är ju viktigt ju!
Kolla på mig,jag ser ju ut som jag gör,men så sover jag för lite också,hahahahaha!!!!!
Näe,skämt å sido så hoppas jag verkligen att det är ok nu så du kan fortsätta att krya på dig!
Sussa gott!

KRAAAAAM

Sussi

2008-03-06 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0