Rocky 7 nu.

Gustav å Markus va in vid 11, som 2 spralliga busfrön, mest Markus:)

Kan väll samanfattas till att dom är positivt överaskade/häpna/förvånade/glada.

Gustav poängterade att vi fortsätter utan att göra nått, när/om tarmen bevisar sig skada henne/vara farlig då tas den bort.

Nu är det läge att utnyttja läget genom att träna som fan.

När dom gått tog hon hantlarna å började lyfta skrot, bad mig hämta fler, körde trekvart innan gymfia dök upp.
Hon frågade - har du redan börjat? va bra, ska jag stryka nått från listan? Näe sa lina se det som bonus.

Senare visade jag bild på när sängen är i stolsläge för gymfia och lina, gymfia menade att det är väll nått att testa i helgen? Näe i dag sa lina.

Tvättade håret i går, noppa ögonbryn, ska färga nått eller va hon och en sköterska kom överens om i går så nu äre värsta gym/spa - rummet. Skitkul.


Kommentarer
Postat av: danne

Kul som fan att höra!
Lina mina bralls kom nyss, passa perfa :D fan första gången ett par byxor ja bestält hem passar :P snart ska ja hämta t-shirtsen oxe. :) ses mån/tisdag. puess

2008-03-28 @ 15:43:15
Postat av: Sussi

HEJA LINA!!!!!!

KRAAAAM

Sussi

2008-03-28 @ 22:04:52
Postat av: mamma

Åh så kul att höra gumman!!
Härligt att det är så positivt å kämpa på att träna.
Kommer ner så fort jag piggnat på mig.
ÄLSKAR DIG!!!
PUSSAR & KRAMAR

2008-03-28 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0