Ordning i klassen :)

Jehsshica + Sussi nu är det som så att gustav + pontus besöker denna blogg.
Räkna med att inget foto läggs upp utan att snubben sagt ok först + fått reda på www adressen hit.

Så jag tycker det är hysteriskt roligt och ser fram emot när Jehsshica kommer ner nästa gång tihi.

Vad gäller foto på gustav Sussi så ska jag fråga han vid tillfälle om det är ok. Who is the bird?

Det kommer bli hysteriskt roligt i morgon när pontus kommer haha.

Nåväl. Lina fortsatte att sova, ca 22,30 ringde man efter henne, ja följde med in på op, hon mådde illa för kistan va smetfull.
Hon bad mig hjälpa henne att se till att ingen böja dra i henne innan hon sövts, hon hade klart mer ont i kistan motför tidigare, vågade inte ta extra dos på pumpen heller efterssom hon mådde såpass illa.
Man gick för att ringa å fråga Gustav om de va ok att ta av peangen en halvtimma för tidigt, han kom gåendes å sa ok till det, där stog jag + Gustav + hans kirurgpolare + ca 4 sköterskor + Mihail (han med grisen) + 2 narkossköterskor = ca 10 pers å vänta på att hon skulle somna, (å inte nån av dom drog i nånting alls.) När hon inte svarade så gick jag.

Hatten av för sahlgrenska måste jag säga, vi har varit på turne på 3 sjukhus Gävle-Karolinska-Gävle-Sahlgrenska
och vistats klart mer än ett halvår BARA PÅ INTENSIVVÅRDSAVDELNINGAR och trots brister även här så är Sahlgrenska klart bäst.
Om man ska jämföra kirurgen Gävle Avd 111med avdelning 20 på Sahlgrenska så blir det som att i hockeytermer ta en match mellan Canada och Peru, i fotboll England mot Andorra, bland bilar kan vi ta Rolls Royce mot Drabant, ja ni fattar. Nu är ju avd 20 specialavdelning men nån extra släng av empatisleven måste nog fan Göteborgarna fått, eller om Gävle vart utan? + att i Göteborg är det inte många som saknar nån paddel i sin kanot, men i Gävle var dom i majoritet dom med paddelbrist + en drös som inte ens hade en kanot.

Det slår mig nu att ja inte kan visa lina bloggen i morgon,,,,,,,,,,,,,, hon måste ha extra smärtlindring innan,,,,,,,,,,,,,, Sussi å Jehsshica, vad lina ska garva.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, det fattar jag väl att han läser :)
Nu jobb, hälsa Lina från mig och ge henne en puss på pannan!

2008-03-10 @ 06:17:47
Postat av: danne

yeeh, sahlgrenska is the best!
hoppas du får sova ut i natt sys! så du kan göra nått av the day. miss u, tja tjaaa

2008-03-10 @ 07:30:27
Postat av: Sussi

Fnissfniss.........Jo jag förstår att det krävs tillstånd för att få lägga ut foton på folk.......
Sahlgrenska är väl stället man vill hamna på om det nu skulle vara så att man någon gång är i behov av sjukvård!

KRAAAAM
Sussi

2008-03-10 @ 11:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0