OP nu. 08.45 söndag morgon

Vi kom överens i går om att vi kan skippa att 1 av oss kommer till henne 07,30 för att agera "vakt" mot dom ca 10% sköterskor som är stressade/empatifria/övernitiska/hjärncellsfattiga.
Det ska inte behövas på nya avdelningen.

Så lite sovmorgon trodde jag att det skulle bli.

07,44 ringer hon, jag har tråkigt,,, kan du komma hit,,, 08.30 var jag på hennes rum.

Hon han berätta att hon sovit dåligt, är orolig för att pumpen som håller vacum i magen piper med jämna mellanrum, det är mindre luftläckage nånstans i tejpfilmen åxå.
Så operation har hon väntat på så hon slipper ha läckaget för dom lägger ju även om magen såklart.

Inom en kvart kom sköterskan och sa att nu ska vi till op, dom ringde nyss, jippi sa lina.

Det här att "pappa följ med till op och stanna tills jag somnat" sa hon inte ett ord om, bara hejda pappa, ladda min biltelefon.

Sahlgrenska Universitetssjukhuset
Transplantationsenheten Avd 20 Rum 12 Carolina Ryman
413 45 GÖTEBORG

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman du är så tuff,tänkerpå dighela tiden.
Hörs på fonen sen.

Älskar dig!! PUSS PUSS

2008-03-02 @ 09:52:50
Postat av: moster tania

Du är så duktig! dU Finns hos mig hela tiden, Ängeln vakar över dig! Älskar dig!! PUSS PUSS

2008-03-02 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0