Lina som skriver nu.

Idag har det läckt ifrån magen :S
Så nyligen har Sköterskan Petra tagit bort lite plasty och använt en sug och sugit bort den vätska som  runnit in under tejpen lixx. var ganska obehagligt må jag säga.

Igårkväll kom en sköterska in mitt i att jag försökte noppa mina bryn (det har ju gått bättre förr kan jag lova.) och säger;
"Du, Lina.. om du vill.. jag har jobbat på salong förut jag.. och jag skulle kunna hjälpa dig med noppningen. Då kan vi ta en färgning också.. och kanske färgning/ / toning av håret om du vill? Klippa hår kan jag också.. Så det gör jag gärna.."

Jag typ skriker "JA! JA! JA! det vill jag" hehe.

Så nästa gång hon jobbar så blir det finputsning i fejjan. Jag längtar!


Justja, jag har köpt en ny mobil också. Snygg är den, riktigt röd (inte orangea aktig som den ser ut på bilden.
köpte 4gb minneskort och högtalare till också. Bygger ihop skiten och laddar den så länge det står att man ska ladda första ggn. Men tro på fan att det är nåt knas. batteriet är nästintill tomt efter nästan ett dygn, när man knappt pratat, sms:at eller använt den på annat sätt. jävla skit!
Den ska bytas!

image18


Ikväll blir det lite bingolotto med pappa. Qualitytime !

Måste börja med mina 24-boxar också. Jag har 5 säsonger att se igenom innan jag åker härifrån :P hehe.

Jädrans, såg att bingolotto går på tv4+. Och här som det finns sånt stort utbud av kanaler... (Bondtv.) Skit. Jag som vill spela!




Förressten, SKICKA BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEV.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman,härligt att du fått dig en privat skönhetsalong.Det är ju perfekt :),det är du värd
att få bli omhändertagen så å bara slappa å njuta.
Tänker på dig varje minut.

Vi ÄLSKAR DIG!!! Mamsen,Danne,Elin & Dennis (vov vov)
PUSSAR & KRAMAR

2008-03-29 @ 16:23:36
Postat av: Sussi

HEJHEJ LINA!
Härligt att du verkar ok trots omständigheterna.Jag fattar inte hur du klarar av att vara så "sprallig"?Får du något särskilt piller för det eller?Namn tack!Hoppas du blir ursnygg i håret nu då!Du tränar,blir stylad och kommer igen.Fatta vilken kalas pingla du kommer att vara när du kommer hem....

KRAAAAAAAAM

Sussi

2008-03-29 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0