SNARKARN

ja nu sitter jag här på linas rum hon ligger och snarkar, nått hon måste ha fått från mamma.

Blev ingen omläggning igår, va akuta grejjer nere på op, så får se om de blir idag då, men ortoped snubben skulle ju komma, sen imorn troligen operera armen, får se om dom hinner lägga om, inte för att de läcker eller nått, så ja tycker de bara e onödigt att gört.

Nu funkar ju linas kamera, testade och tog en bild på himlen igår, går säkert att ställa in så bilderna blir ännu finare, men de blev nice.

får se om dom ska ronda snart eller om dom redan har gjort det.











Kommentarer
Postat av: moren

Den bilden var fiiin,hm ja hon har väl fått snarkningen från mig :).

Om 2 timmar går mitt tåg ner till dig gumman :).

Ska bli så kul att träffa dig,Danne du å jag åker om varandra vi,så vi hinner inte träffas :(.

Men hoppas du mår skapligt idag Lina,vi syns om ngr timmar.PUSS PUSS

2008-06-09 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0