Hej 23/6-08

I går åkte Lelle;Elin & Emil hem till Gävle,så nu är jag själv igen.Det blev ganska tyst här nu.
I dag har Lina tränat med sjukgymnasten som vanligt,sen har hon stått på tippbräda i 10 min
i 60 grader,nästan rakt upp,så jäkla DUKTIG!!! HEJJA HEJJA LINA!!.
Annars är det som det brukar vara dialys 3ggr i veckan,jo dom gjorde ett ultraljud på armen för
hon har svullnat upp på underarmen,dom var rädd att det kunde vara en propp,men det såg bra ut.
Jag sitter hos Lina nu å klockan är 19.45hon har sovit sen ca 16.00 men vaknade vid 17.00 å käka lite
sen somnade hon om,hon blev slut efter tippbrädan.
Nu k jag försöka väcka henne så hon kan sova i natt.

BYE BYE/mamsen

Kommentarer
Postat av: Sussi

HEJ PÅ ER KÄMPAR!!!!!



Ja LIna är SÅÅÅÅÅÅÅÅ DUKTIG!!!!!Inte konstigt att det tar på krafterna.Här har det varit lite mycket på sistone så det blir itne så mycket sitta vid datorn.Men jag hänger med och kollar läget med jämna mellanrum.H Ä L S A!!!!!!



KRAAAAAAAM



Sussi

2008-06-23 @ 20:02:22
Postat av: Robb

hejjja...Ja klart man hänger. Får fortsätta kämpa! Nu är det god karma till dej Carro. Pusskram//robb

2008-06-23 @ 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0