Fredagkväll

Godkväll,,Idag har det varit en jättebra dag.Lina har mått bra,hon har tränat med Gunilla.
Lina tyckte att träningen gick bättre idag gjorde inte alls lika ont som förut :).Sen efter träningen så var
det dags för ståbrädan,hon är så himmla duktig.Stog nästan rakt upp i 10min,sen även 40 å 45 grader
ett tag efter.Pontus å Veronika knäppte kort få se om det kommer ut nåt i fotoalbumet.
Hon blev förstås trött efter å somna en timme,sen var det käk å somna sen igen,sover fortfarande.
Vilken tjej hon är,riktig KÄMPE!!! Sen måste jag berömma personalen som har hand om henne,världsgulliga.

I morgon ska jag nog bleka lite slingor på henne.

Hörs/mamma

Kommentarer
Postat av: Sussi

JA LINA ÄR EN RIKTIG FIGHTER HON!!!!!Så ska hon bli snygg i håret också!Hmmm,jag borde själv ta och beställa tid för en klippning........



KRAAAAAAAAAM



Sussi

2008-06-27 @ 20:33:45
Postat av: Elli

ÅH gumman du e såå duktig. du har alltid gett allt å du gör de fast krafterna inte e på topp. kan man va nå annat än stolt över att va din vän? Å mamma ska fixa håret också;) blir du fin.. de e du ju redan men lite styling e aldrig fel:)..Love you.puss elliii:)

2008-06-27 @ 20:42:16
Postat av: Sussi

HEJHEJ!

Hur har ni det där borta?



KRAAAAAAAM



Sussi

2008-07-01 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0