Citat

Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker.
Källa: Bert Karlsson om Bosse Ringholm, skolkamraten från Skövde

Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel.
Källa: Ingemar Johansson

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.
Källa: Britney Spears

De flesta lögner om blondiner är falska.
Källa: Cincinnati Times-Star

Så snart en kvinna tänker någorlunda snabbt så kallas det intuition.
Källa: Barbro Alving

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt.
Ur skadeanmälan till försäkringsbolag

Fråga till supporten: Var sitter controlaltdelete-knappen?
Källa: Okänd

Om jag skulle vilja gifta mig med prins William? Jag skulle älska det. Vem vill inte bli prinsessa?
Källa: Britney Spears

Anonym

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, jag känner igen den där första där måste jag säga ;)

Snart ses vi! Tänkte komma redan på fredag och hälsa på om det är möjligt ? Men får ringa dig senare om hur man hittar o så :)

Puss!

2008-07-15 @ 14:06:32
URL: http://fijjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0