Hejhopp, Lina här!

Tjabba! (fulaste hej-ordet ever f.ö.)
Jag har inte orkat / haft tid på ett ganska lämge nu. Men jag hade tänkt att skriva lite mu.
Fast jag och mamma nu kollar på ' det sociala spelet ' samtidigt. Känner på mig att det kommer ta ett tag att skriva ner allt om  jag samtidigt ska ligga och se på  och skratta åt tv'n. haha.

Idag är det Söndag - min lediga dag. Jag bestämmer vad som ska göras och inte. Ingen träning, bara slapp!
Skönt... skönt som bara fan!
haaaahahaaah, vad roligt program det här är !!

Pratade med Ellinore i söndags, alltså för en vecka sedan dårå. Hon hade planer på att komma ner och häälsa på, jag blev överlycklig. Eftersom vi inte setts Men sen fick jag ett sms om att hon inte skulle komma.
Jag måste faktiskt erkänna att jag blev besviken,  jag hoppades ju. men men..

Det var länge sedan någon vän var och hälsade på. SUSSIE, jag saknar sussie. Henne var det verkligen skitlänge sedan jag såg, likaså min girltoy - Anna.

YES, de roliga programmen bara fortsätter på 1:an! Mia & klara!

Justja, jag skulle ju berätta om den dära värsta roliga suprisen som hände sömdagen då, då den 29:e!

Såhär är det va, jag har pratat med en kille över internet ett tag. Thomas från Göteborg.
Och på lördagen den 28:e så ringde den här personen några ggr, men jag, feg som jag är, vågade självklart inte svara. Utan jag bara lät det ringa. haha.
Sen kom söndagen, jag sitter i sängen och internettar, mamma är ute och röker. Helt plötsligt knackar det på dörren, och varken mamma eller slöterskor knackar. Jag säger lite l¨gt ' lom in. ' och försöker kika ut genom dörren som stod på glänt.. ser ett par nicea skor och byxor med häng och en brun hood försiktigt gå mot sköterskereceptionen. Jag blev sjukt nyfiken!
Efter bara några sekunder så knackar det igen, denna gång ropar jag kom in lite högre, dörren öppnas och in kommer...  Jo precis - Thomas! ha! Lagomt chockad tjej alltså! Vi hälsar och han räcker fram ett vikt A4papper och först en inplastad svart, vad som såg ut som vilken tygbit som helst. Efter ett tag fick jag en till och först då slog mig tanken att öppna en utav dem, heehehe. Det var bandanas, inte vilka bandanas som helst heller;  utan swollen members bandanas! så jävla snygga! TUSEN TACK!

Och som om inte det var nog, jag vecklade upp lappen och började läsa 
;

Dear Carolina
Keep your head up and stay strong.
Inspiration can be found in all things
and challenges only make us stronger.
Prevail (autograf)
Swollen members

Sedan står det;

Carolina:
All the best..
I hope that good health will
come to you soon!
Love and respect
Rob the Viking (autograf)
Swollen members


Jag hade lust att börja gråta!! Så glad blev jag
Och det var så snällt av honom att tänka på mig när han var och såg dem spela.

Hur som haver så var han här ganska länge, han spelade skiten ur mitt wii (guitar hero), fast lite fusk är  det eftersom han spelar guitarr av något slag i något slags band :P ^^ hehe.
Han var hur trevlig som helst och jag hade hur trevligt som helst. Och innan han gick så bestämde vi (på riktigt) att vi ska ta den där fikan vi pratade om förr, så fort jag blir bättre :)

Det var den historien det, inte för att jag tror att någon orkat läsa sig igenom allt... hehe.  neduu.. nu ska jag nog ta och plinga på en sköterska och be om ett ägg och kaviar, jag har blivit besatt av ägg tror jag. Tur att jag inte kan fisa :D för tusan vad gott det är :O


Jag har slutat få brev.. den enda post jag får är saker jag vunnit på tradera eller beställt från andra sidor på internet. tråkigt som tusan ..

 Och mormor och morfar, tack så hemsskt mycket för blommorna. Superfina, tyvärr var vi tvugna att slänga dem idag eftersom de började bli lite för vissna. men de höll sig länge och prydde rummet, det blev hemtrevligare.

Och Tina, du är ju galen.. du och mamma.. klär ut era döttrar tilll muslimer och mmsar vaann, töntar ;)
Men mmsen jag fick idag älskar jag, hon är ju bara för jädra söt!! skulle svara med mms jag med men har inte orkat fylla på tellen än, men det kommer.. det kommeer .P

Nu blir det beställa ägg (inte gjort det än, haha) sen köra igång någon film eller kanske lite Jamie Oliver, det var ett tag sedan.. kan bli webbtv också, om jag  hittar nå skojj. Nu vet ni.. haha.. godnatt med er allihopa, saknar er.

Kommentarer
Postat av: Sussi

HEEJ!!!

Jo jag orkade läsa precis varenda bokstav jag!VAD KUL BESÖK!!!!!!Du måste ha blivit JÄTTEFÖRVÅNAD?!



Å usch på mig!Som inte kan skicka iväg nåt med posten!

Ska ta mig i örat ordentligt!



Tänker på dig hela tiden!



KRAAAAAAAAAM



Sussi

2008-07-06 @ 23:49:14
Postat av: Lena B

Ha,vadå: "inte för att jag tror att någon orkat läsa sig igenom allt" Klart alla orkar läsa och alla som läser gläds med dig.:) Massor av trevliga överraskningsbesök önskar jag dig!

Hoppas att alla dina vänner och alla i din släkt skyndar sig att turas om att vara hos dig så ofta och så mycket de bara kan.

2008-07-06 @ 23:53:07
Postat av: brordin

respekt med brevet faaaen. riktigt grymt :).



Jag hade lätt skickat brev till da om ja hade haft nått vettigt att skriva, ska klura på nått.



kommer väl ner annars o hejjar efter jag har kollat upp den mögliga foten, om jag får.



godnatt äggsis!

2008-07-07 @ 00:11:12
Postat av: Suss

oooh saknar dig också frugan! mer än du kan tro!! älskar dig massa mest!



kul med besöket ;) fan vilken härlig kille, riddarheten är inte död än :p

2008-07-07 @ 01:45:59
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du kom på vad han hette till slut iallafall? Eller frågade du? ;)



Jag saknar dig brud!

2008-07-07 @ 06:33:08
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du Lina,du är ju otrolig som orkar skämta å skratta.Ni skulle ha sett mmsen på kusinerna Lina å Jasse :).SÅ GULLIGA!!! PUSS PUSS mamma

2008-07-07 @ 18:39:07
Postat av: Moster Tina

Klart vi orkar läsa varenda ord du skriver, är så kul när du orkar skriva och skämta. Kul kul.



Hehe ja mmsen var ju helt otroligt söta!!! Lina var ju en riktig pudding i duken på huve hehe. Kanske skulle ta o konventera? (eller var det heter =)

2008-07-07 @ 19:31:46
Postat av: Moster Tina

Klart vi orkar läsa varenda ord du skriver, är så kul när du orkar skriva och skämta. Kul kul.



Hehe ja mmsen var ju helt otroligt söta!!! Lina var ju en riktig pudding i duken på huve hehe. Kanske skulle ta o konventera? (eller var det heter =)



Puss puss på dig. Vi ses inom kort min lilla muselmin =)

2008-07-07 @ 19:32:36
Postat av: papps

Sockerhjärta, klart man läser. Frågan är inte om utan hur många gånger.

Det där med svullna bananer fattar inte jag men men.

Pussnda.

Papps

2008-07-07 @ 19:59:45
Postat av: Elli

Fööörlåååt gumman. förstår att du blev besviken. tur på samma gång ändå, blev riktigt dålig. å e de fortfarande. så äter pencillin nu. tänk om ja kommit ner å smittat dej:(.. nu jobbar ja som tusan.. 31 augusti jobbar ja sista skiftet ¨på mitt schema iaf. Då har ja all tid i världen beroende på om ja kommer in på högskolan el inte.. MEN brev ska de bliii.. fy på mej! Ska sätta mej å skriva nu när jag ligger hemma bara.. Å kul att killen kom förbi. riktigt tufft av han:).. Älskar dej!. pusssåkraaam

2008-07-07 @ 20:08:58
Postat av: papps

Alla har väll sett denna videosnutt kan jag tro.

http://www.aftonbladet.se/administration/annons/webbtvtest/webbtvtest1/article1897320.ab

Är det nån som har nån sevärd?

Papps

2008-07-07 @ 20:13:38
Postat av: anna (girltoyen)

hey hun! saknar dig med,

ja håller md suss , riddare är tydligen inte ett helt utdött folkslag :)

nu är resan bokad btw :) kommer der den 4 augusti och då ska ja springa till sahlgrenska :D miss you as hell! hittade du någon symaskinföresten? :O

pussis!

2008-07-07 @ 21:32:37
Postat av: Robb

Nä shit vad ballt med bandanarna..och svullna medlemmerna. Hoppas du har det bra . NU ska ja fortsätta jobba. Hörs då. Pusshej

2008-07-08 @ 11:52:12
Postat av: lillasyster.

fan va najs men han den där tomas. höhö

& vet du? jag sakanar dig!

kommer ner .. efter julia har fyllit år :) <3

älskardig!

2008-07-08 @ 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0