Hej 24/7-08

Jaha idag kom värsta värmen till Gtbg,säger som Danne sa när han var här sist då det var sån värme.
-  Har sån jäkla lust å hoppa i dammen som finns på villans baksida,hehe :).
I morse var det dialys igen å träning med Gunilla,men hann inte träna klart riktigt,för det var dags
för omläggning å det har inte hunnit läcka nå den här gången.SKÖÖÖNT!

Men nu har hon ju ganska mycket besvär med abstinensen istället då,,,STACKARN.
Annars är det som vanligt här,men vi har inte hunnit varit ute nå idag,vi får ta det i morgon.


bye bye/mamma

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja jisses vad varmt det blev igen!SKÖÖÖÖNT!Synd om Er förstås som inte kan få njuta av sommaren utanför fönstren.Hoppas ni kan få komma ut en sväng imorgon istället då.

Lina,lova att ta med din kamera och föreviga stunden,om mor din verkligen tänker hoppa i den där dammen och svalka sig!

Själv har jag lovat Hannah att vi ska tälta bara hon o jag.Det kan bli hur spännande som helst.....



KRAAAAAAAAAAAAM



Sussi

2008-07-24 @ 20:20:15
Postat av: robb

gryyymt. Du klarar allt carro.

2008-07-24 @ 20:37:00
Postat av: danne

Hej sirran, har läst igenom bloggar nu:P har ju inge nät hemma. sitter hemma hos dig nuuja, o lyssnar på nell furtado:O vart har du all bra musik? :D hittar int, aja vi ses sen när vi ses :P ska ringa dig nuja hare bra.

2008-07-24 @ 21:04:06
Postat av: Jessica

YEAH!

Jag bah råkade slänga iväg en beställning. Haha. Tack för att du sa det :)

Faaan, jag som inte skulle göra av med mer pengar nu :)

2008-07-25 @ 22:57:08
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag kunde verkligen inte hålla mig alltså. Jävlar vad jag gick på hårt direkt när jag kom in på sidan. Var ju tvungen att sansa mig lite sen annars hade jag fan inte haft en spänn kvar på sparkontot :p

2008-07-26 @ 13:44:55
URL: http://sandert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0