hehe

Varför beställer folk en  dubbel ostburgare med stor pommes och Cola light?

Varför köper  vi hotdogs i tiopack och korvbröd i åttapack?

Varför målar kvinnorna  sina ögon med öppen mun?

Varför trycker vi på start när vi vill stänga av datorn?

Varför  finns det inte kattmat som smakar mus?

Varför står det på hundmatburken  "ny bättre smak", vem har testat detta?

Alla känner väl till flygplanens  svarta låda, som alltid håller sig oskadd. Varför tillverkar man inte flygplanen  av samma material?

Varför trycker du fjärrkontrollens knappar hårdare  när batterierna är nästan slut?

Varför tvättar vi handdukarna, händer är  väl rena när de torkas?

Varför använde Kamikaze-piloterna hjälm?   

Hur har man fått skylten "gå inte på gräsmattan" ut till mitten av  gräsmattan?

Har  arbetarna på Lipton kafferast?

När jag köper en ny bumerang - hur blir  jag av med den gamla?

Varför har byggnader som ska var öppet dygnet runt  överhuvudtaget lås?

Kommentarer
Postat av: anna(girltoyen)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

de där känns som att de skulle kunna vare jag som komme på de där XD

2008-07-14 @ 22:18:40
Postat av: anna(girltoyen)

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

de känns som att de skulle kunna vare jag som kommit på de där XD

2008-07-14 @ 22:19:42
Postat av: Jonna

hahaha, klockrent!

2008-07-17 @ 12:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0