Frisk å pigg i går kväll. Ännu värre i dag hehe + op nu

Efter powernappen på dan så var det full rulle fram till midnatt på na.
Betala junkyard varor på nätet, lubba efter tofflor, köpa glass fixa smörgåsrån, med mera.

Så frisk va hon.

Dom fråga om hon vela till avd 20? Näe ja kan ligga kvar här i natt ja ska ju på op här breve i morgon så,,,.

Ramla iväg för att sova vid midnatt, han lägga mig så ringer det.

Hej det är linas sköterska, hon ska till avd 20 nu och hon vill att du är med då.
Ni har ont om platser kan jag tro, stämmer sa hon.

Hoppar i brallorna å upp till civa drar ut lite sladdar plockar ihop dator mm å upp.

På 20 tar Pontus över, å framåt 3 halv 4 går ja ner.

08 ringer lina pigg å glad å säger att hon ska till op nu. Kom.
Vi möts vid op gäspar jag fram, försöker få henne att godkänna att vi möts efter op så ja får duscha å sånt men icke sa nicke. hehe.
Busig, glad, klar, helt krämpfri lina i sängen medans jag mest liknade nån zoombie.

Narkostanten var såklart hon som har en liten hjärna! I fickan som man klämmer på, nån slags leksak va ja fattar, och som lina förtjust berättat tidigare att man på op haft funderingar på vad man ska döpa den till, tantmaffian kom fram till att den skulle heta nått typ manshjärna, ärthjärna är ett förslag som ogillas. Man enas till slut om att döpa den till LENNART!

Å hon har såklart lina, varpå lina fnittrigt frågar vad heter den.

Så nu lägger dom om på magen + tar bort idan.

Hon är såklart lite orolig över att idan försvinner, jag gissar att hon kan ha glömt känslor som är naturliga eftersom hon varit typ bedövad vid magen i 7 månader. Det kan ju vara så att hon exempelvis har massor av små magknip nästan varje dag men att hon tidigare inte märkt dom. Men jag tror hon är mentalt förberedd.

Nu blir ju smärtis henne nya hövding på mängder smärtlindring å så, i alla fall ett tag framöver. Å snål verkar han inte.

Hon har blivit kittlig åxå, ja tror att halveringen av ida-mängden gör att hon känner mer/bättre.

papps

Kommentarer
Postat av: danne

bra bra bra bra bra, det är positivt att bli utskickad från civa! :D hoppas de går bra att ta bort idan då! ses imorn pösz

2008-07-31 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0