Tristess

Nu ska vi se,, eeh torsda i dag? Januari?


Nu får det räcka med feber ett tag tycker jag, i alla fall min nerv vill vila lite.

Vi är alla ganska tröttkörda nu och börjar komma in i nån slags ond cirkel.


Så helt kanon att Anna kommer ner och är här några dagar.


Man blir efter nån vecka som anhörig ganska trist för lina, ja menar vi pratar ju mest saker som:

Vad sa läkarn? Har du ont nånstans? Har labbsvaren kommit? Etc.


Lina börjar tröttna på att för 15e dagen i rad som utsikt ha ett randigt skynke, så med superbraa skötaren Gunnars hjälp har vi i dag baxat å vridit halva rummets monitorer, slangar, pumpar mm + sängen så att lina fick se ut genom ett fönster.


Så planen nu är vad jag förstår att Robb, Danne å Carola åker hem strax, Anna kommer ner lördag morgon 04 med tradare (inte helt klart ännu, Tony ska kolla med chaffisen i morgon) jag hämtar upp henne, hon åker hem måndag kväll. Gratis resa + gratis boende med frukost här på Johannesvillan.


Går det riktigt bra för lina så åker jag hem kanske redan på måndag för att jobba.

Men då e hon själv på tisdag, hmm, vilken dag Danne å Carola kommer hit igen vet vi inte,, är det nån som vill hälsa på lina i nästa vecka?

Ring mig i så fall på 070 402 87 79.


Vad gäller lina så är hon i så goda händer så att jag i vart fall inte är orolig, men tristessen och irritationen på dom ca 5% klantiga/stressade sköterskorna m.m. Är lite väl hög så det har varit dagens problem för mig att lösa.

Hon behöver lite Anna som pratar tok innan hon kastar droppställningen på nån :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag och Sanna planerar att komma ner den 7e/8e vi iallafall. Det är jobb och tentor/föreläsningar ivägen innan dess. Hälsa henne det tycker jag :)

Puss på er!

2008-01-25 @ 00:41:10
Postat av: Anonym

jag åker ned den 3:dje, planen var att jag skulle åka på måndag men jag fick massa massa jobb och kundeinte tacka nej för sist jag åkte ned missade jag 30h jobb och man ska ju köpa hund snart
Men på nästa lörd/sönd är planen nu att jag åker å stannar i 4-5 dagar å leket med carrhoe :)

2008-01-25 @ 01:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0