torsdag, 10:25 17E, trött Lina

eyps.

Vid 9 tiden drog jag o fadern' ner till syrran, febern låg på 39.1, febertoppen inatt hade vart 39.2. Hon var svettig och varm så pappa tog ett kuvert o fläktade på na. Hon är väldarns trött men håller koll på läget ändå. Kollar upp och ruskade lite på huvudet när farsan snacka me henne, gustav hade vart in i morse o han va nöjd hur de såg ut han hade kollat på "tarmstumpen" ode såg bra ut.

 Dom ska börja sänka sömnmedlet nu så hon blir piggare, och möjligtvist ta ur na ur respiratorn, men man vet ju aldrig när de är lite feber.

Pappa gick ut o rökte o jag satt där själv, utan anledning kollade hon upp, eller hon kanske hade ont eller någe ja vet inte riktigt, men hon kolla typ efter någon o jag sa Hej Lina jag sitter här nere för jag har ju brutit foten du vet, så kollade hon ner lite mot mig, så vifta jag me ett kuvert, då såg hon mig o fick ögonkontakt, så fråga ja om hon hade ont eller nått, då stängde hon ögonen o somnade om. :)

Hon låg lite oskönt nu verkade de som för hon försökte flytta på benen mycke, men gick inte så bra, ja frågade sköterskan o hon sa att dom skulle flytta na snart lite så hon ligger skönare.

har säkert missat en massa men som sagt så är allt fint läget ligger fint, pappa får väl skriva mer om ja missat nått.

aja hare bra peps

/d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0