Satt på sängkanten

Hon vart ganska snabbt trött (4 besök + dietist som prata + gympatanten), så vi höll oss undan typ 12-15.

Efter tre så gick vi dit å dom baxa å dona för att sätta henne upp (vill att lungorna ska gå igång bra vilket dom gjorde) inge klagomål alls, bara stenkoll på sladdar å slangar så satt hon upp.

Ja sen så kan ja skriva ca 3 A4 med roliga saker men de orkar ja inte, hon blir såklart fort pömsig så hon sover nu sedan 1 timme, jag ringde nyss in å sa att om hon vaknar och är pigg å typ frågar efter oss då kan dom ringa så rusar nån av oss dit, vi vill ju dit men hon behöver vilan.

Hör vi inget så går vi dit å säger gonatt vid 20 eller 22.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh vad jag är LYCKLIG för Linas och Eran skull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÄLSAHÄLSAHÄLSAHÄLSA!!!!!!!!!!!!
KRAAAAAAAAAAMAR

Sussi

2008-01-18 @ 18:32:58
Postat av: Frugan

Hurra hurra! nu ska jag ut å fira lina´s uppvaknande och att min valp äntligen är född! :)

2008-01-18 @ 19:17:20
Postat av: Elli

Åhhh gumman....:):).. va ja saknar liiina:).. hälsa att ja tänker på henne varje dag.. å saknar henne:)..

2008-01-18 @ 20:23:13
Postat av: Cizzi och Pierce

Va härligt att höra att allt går åt rätt håll.
Vi tänker på dig varje dag och vi vet att du kommer fixa det.
Jag önskar att vi hade kunnat kommit ner men får se till att ses när du kommer hem igen.
Du har en otrolig familj och du är värd det bästa!!

Puss & kram / Cizzi & Pierce

2008-01-19 @ 15:29:11
URL: http://www.tjockbebis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0