20:42 onsdag 16e

Nu kom vi hem jag mamma pappa elin åkte till dhl och släppte av elin o hon hoppa in med valter och gav sig av mot gävle, så nu sitter hon väl o dricker folköl o röker pipa i hytten. Sen åkte jag pappa, mamma o storhandla lite :P så nu skare käkas sen dra upp till Lina.


Rob är där uppe nu, allt är lugnt, febern hade gått ner till 38.2 sist nån va in tror jag. fast tröttare än vanligt för dom hade vänt o dragit i henne, men hoppas på att hon får vila ut idag o spöa upp den lilla febern hon har så hon kan vakna ur sin skönhetssömn imorn =)

aja nu lite mat o tv o sånna grejjer, hörs pepls tjaooe

/Dähn

Kommentarer
Postat av: Frugan

på något sätt har jag svårt att se elin framför mig med en pipa i handen.. :p

you go carrhoe!

2008-01-16 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0