Run Fat Boy Run.

Nu har jag och Robert precis sett klart på filmen "run fat boy run", den var fan skitrolig. Så den rekomenderas.
Kl är typ 12 på natten och jag är jädrans trött nu...
Ojsan hoppsan peangen har suttit en timma längre nu än vad som behövs,glömde den i två timmar längre igår också....  kanske dax att ta bort den nu ? Hehe.

Imorron är det omläggning av buken/magen som gäller antagligen är det fler undersökningar med tanke på att det är måndag och alla kommer tillbaka efter helgen.
Imorron lägger jag nog även upp lite bilder. Bl.a på grisen, hehe ^__^


Hoppas ni fortsätter hålla tummarna för mig och för att allt ska gå bra, nu ska jag ta och sova en sväng så jag orkar med morgondagens stök och bök.
Saknar er allihopa! Fast mest Jasmine, höhö. Jag väntar spänt på teckningarna.
Puss och Kram från Göööötlaborrrg

Kommentarer
Postat av: Emma din babe från Östersund:)

Hej älskade du! Vad skönt att höra att du är vaken! Jag sänder massa kärlek o energi hela tiden. Lycka till nu sötnos och kämpa på, du e grym!!
lots of love/Emma

2008-02-25 @ 01:55:10
Postat av: Cizzi

Hej stjärnan!
Vela bara säga att du är skitbra som är stark och som är vaken.
Vi har hållit tummarna för dig hela tiden och vi slutar inte med det heller.
Pappa var i gbg i helgen så han vinkade åt dig när han åkte förbi dig ;D
Jag tänker på dig hela tiden!

Pknir / Cizzi

2008-02-25 @ 07:17:57
URL: http://tjockbebis.blogg.se
Postat av: Sanna

Klart vi håller tummarna darling! Saknar dig som fan, så pigga på dig snabbt ;) Kärlek

2008-02-25 @ 08:04:09
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Det är så kul att du skriver själv åsså så härligt
med dina telefonsamtal :).
Tummarna håller vi vad klart,saknar å längtar
efter dig.PUSSAR & KRAMAR från Mamma

2008-02-25 @ 10:17:22
Postat av: Sussi

HEJA LINA!
Jag blir så GLAD när jag läser det du skriver.Klart vi håller tummarna!Vad trodde du?
Ser fram emot bilder på grisen!
KRAAAAM

Sussi

2008-02-25 @ 11:36:35
Postat av: Jessica

Håller tummarna hela tiden här, mamma,Ingemar, pappa och Timo håller sina också!

PUSS!

2008-02-25 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0