Nu drar jag ifrån intensiven! Jihaaa.

Bengt-Åke var här nyss, han var lite impad hehe, eller jaa.. såpass impad så att han sa att han nästan fick en tår i ögat :D hihihi :D:D Och han tyckte att vi skulle försöka sticka till avdelning 20 NU I DAG! Yes.

Ska försöka kliva upp å sätta mig i min nya rullstol och åka i den till avdelning 20.
Rullstolen är för övrigt den ballaste i sitt slag, Robban provsatt den igår, och sa att den var ruskigt skön. bra skit! Själv tycker jag den behöver lite flames... men framförallt skotthål :P haha!

Föressten så skriver jag helt själv nu.. precis som du  mormor, hehe. Det är väldans skakigt på händerna.. men jag säg de foonkaa!

Sköterskan kom precis med post till mig, yeeaay. Ett brev från bästaste ´kusin´ Maddis i Västerås. Så här ska det läsas  nu!
Jag återkommer. PUSS!!

Kommentarer
Postat av: maddis

YYEY! Det kom fram :D Var lite osäker om jag hade skrivit rätt avdelning. Men tydligen hade jag det. Wiiihoo!
Jättetoppen att du får byta avd nu. DU ÄR PÅ G! MÅste komma ner och testa racern ju ;P haha.

Nej nu ska jag ut med hundfan!

PUSSSSSSSS ! Massa kärlek!

2008-02-29 @ 10:09:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

ÅÅÅÅhh!!!! Vad kul att du kommer upp till lite kändisar på AVD 20.Jag säger som pappa att jag är jättemallig å stolt över dig,vilka framsteg du gjort.
Hoppas du får tid att skriva om dom senare när du läst
posten :).

ÄLSKAR DIG!!
PUSS PUSS

2008-02-29 @ 10:14:09
Postat av: girltoyen

ååh fan va härligt! då ska ja bara lokalisera dig sen när ja kommer på eftermiddagen ;P
ja ska försöka få tag på er bara :P hehe du vet ju hur mitt lokalsinne är ^^
*älsk*
keep upp the good work babe!

2008-02-29 @ 10:55:35
Postat av: Maria Svanberg

Hej Lina Vad roligt att höra!Alla hälsar Kramar !Maria m.flera

2008-02-29 @ 10:56:05
Postat av: Moster Tina

Åhh vad härligt Lina!!! Du är så duktig!!! Du är bäst!!!
Imorgon ska jag ner och hitta den finaste kortet åt dig på staden =) och skriva en massa och skickar även med lite fina teckningar från Jasse ;) Men då lär du få en annan adress om du kommer upp på en avdelning, hör av dig om den nya adressen sen.

Puss puss, älskar dig.
(Naser hälsar jätte mycket.)

Pussar och kramar.

2008-02-29 @ 11:10:31
Postat av: Sussi

Så ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!

KRAAAAM

Sussi

2008-02-29 @ 12:07:16
Postat av: Lena B

Instämmer med föregående skribent; "ÄNTLIGEN!!!!!" :)

2008-02-29 @ 14:49:48
Postat av: dannnnn

göööött att du e på avdelning!

seeusoon

2008-02-29 @ 17:59:40
Postat av: Anne o Tony

Hej Lina!
Va skönt att få flytta till avd.20(äntligen)
Du har ju längtat dit har jag förstått.
Du har varit så duktig o kämpat på.
Fortsätt på samma sätt så blir det flytt till A-berg snart.

Många kramar Anne,Tony o grabbarna

2008-02-29 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0