febern på väg ner igen

39,6 när ja kom upp vid 8,40 ca.
Senare så kände hon sig vilja spy varpå en hostning kom, och sedan hostade å rosslade hon upp massor.
Ja tror ja gjorde av med 10 meter papper minst. Massor att hosta upp.

Lungröntgen visade att sannolikt har del av lungan legat hoptryck av hjärtat (som det gör när man ligger på rygg)
men i linas fall så länge så det klibbat sig eller hur ja ska förklara.

Nåväl massor att hosta upp, kass andning (flämtig) hosta=magont till slut. Magont=deppig till slut etc etc.

Nåväl tempen böjade ramla neråt tidigt i dag, nu efter en skiktröntgen (=jobbigt/stressigt/ont/etc) så var den nere nyss i 37,6. Pulsen var på typ 145  å nu på 110. Hon sover.  En skitdag igen.

Nu gäller det att få det mentala på rätt köl och träningen att gå igång nu när hon snart är frisk igen.

Så annan avdelning skjöts upp bara, inget vi alls pratat med nån om.

Emil har spelat pingis med Carola, Emil vann, hann smasha henne i pannan, båda tjöt!! Han av skratt. :)

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Gummaan då.... Jag håller tummarna å hoppas att det snart bara går åt positiva hållet..Men jag finns här å hoppas hoppas för din skull att allt blir bra .. love u...Pussåkraaam Elli

2008-02-12 @ 20:04:15
Postat av: Sussi

Men åh!Stackars dig Lina!!!!!!Men nu så kan det väl inte vara så mycket mer som du kan få behöva gå igenom?Kämpa på!Det är nära nu vet du!Fast det är ju himla lätt för mig att säga.Men snart kommer det här bara att vara ett minne blott och du har en härlig frisk sommar att ta del av!
KRAAAAAAAAAAAAAAAM
Sussi

2008-02-12 @ 20:09:12
Postat av: Fia

Gumman då :(
Trist med avdelningen, men bra att du blir bättre! Skönt att höra att tempen går neråt nu iaf :)
Du har "tur" iaf som slipper den fruktansvärda kylan som är, hos mig i Norrland :P
Puss på dig! / Fia

2008-02-12 @ 23:26:11
Postat av: Frugan

hej älskling! Tråkigt att du inte får flytta, men det kommer ju hända någongång iaf! Jag kommer till dig på måndag! (eller ja, tisdag blir det ju eftersom jag inte kommer fram förrän 4.00) men det blir nog så bra ändåså :)
Håller tummarna för att flytten ska gå bra!

2008-02-13 @ 19:09:43
Postat av: Jessica

CARRO! Jag tittade på Lords of Dogtown igår, fan vad det var en film vi borde se tillsammans! Lite kids-känsla, fast bättre. Vi måste se den tillsammans sen! Puss på're!

2008-02-14 @ 06:37:47
Postat av: Sussi

"H J Å R T A"
på DIG Lina!

KRAAAAAAAM

Sussi

2008-02-14 @ 09:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0