Bra dag idag

Hej!

I natt kom Elin hit med lastbil =),vi har längtat efter henne,allra helst Lina.Elin fick sig
en bärbar dator av storasyster =),så glad hon blev.

I gårkväll hade Lina hög feber igen,39,8 men det märktes inte på henne,Danne å Jag var där
till sent på kvällen.Hon var pigg å glad.I dag var hon feberfri å pigg å glad.
Jag har tvättat håret på henne nu på eftermiddagen,efter det blev hon trött,vad klart.
Var upp nu kl 18.00,men då väntade dom på en patient som skulle komma in bredvid Lina.
Så då fick jag inte komma in,men sköterskan sa att hon sover än oxå,så hon vart trött hon,PLUTTAN.

I morgon ska dom gå ner med kamera genom munnen å ner i halsen,för att kolla hur tarmen ser
ut från den änden.
Hon får även besök av sin kompis Sanna,så kul för henne  =).

Kram Mamsen

Kommentarer
Postat av: Frugan

åh vad kul att elin kom! förstår att du blev glad älsk! å att sanna kommer ned också :) Massa lovley :)
Vi syns på tisdag vi! älskar dig hjärtat

2008-02-14 @ 20:03:56
Postat av: Sussi

Du är allt bra tapper du Lina!!!!!!

KRAAAAAAM

Sussi

2008-02-14 @ 20:51:51
Postat av: Maddis

I miss u hun!
Går inte en enda minut utan att jag tänker på dig ska du veta!

Du är så duktig gumman så du fattar inte!
Planerar att komma ner och hälsa på här ngn helg.
Ska ringa Carola och kika läget med henne så.

ÄLSKAR DIG HJÄRTEGULL!

Hannah hälsar så mkt.

PUsspuss

2008-02-14 @ 22:04:32
Postat av: Morfar o Mormor

Du är så duktig gumman våran!!!!
Puss o kram

2008-02-15 @ 15:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0