Pratat med karry nyss

Klok djävel, yes.
Här kan hon inte ligga vi har inte dom resurser och kunskap som behövs.
Iva eller sahlgrenska sa han, tummen upp från mig.

Messade sahlgrenska tidigare och fick svar mitt i samtalet med kerry  att kunnig kirurg fanns på plats att ta emot samtal från kerry om han ville ringa.

Skrev ner namn och nummer på lapp åt kerry och sa att jag går in till henne nu och förbereder henne mentalt på att ev komma till Iva ev sahlgrenska så kan du ringa både sahlgrenska och iva.

Surrade med lina som sa näe inte iva men de e klart så här kan vi ju inte ha det.

Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Robb

Ja, jag förstår resonemanget, jobbigt men vafan lixom. Bra att han erkänner iaf än att försöka "bevisa" nånting över hans huvud.

2008-12-20 @ 11:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0