mamma skriver

Hej igen, idag har Lina mått bättre, hon var trött efter träningen så hon sov ngr timmar. När jag kom dit vid 15.00
så väckte jag henne, lite svårt :), att få henne att vakna till. Men tillslut så blev hon piggelin å åt 2 smörgåsar.
Sen förberedelser för att komma upp, det tar en stund att få allt iordning. Men sen så knallade hon ut i korridoren
en bit å sen i rullstolen.

Lina fick mycket beröm av sjukgymnasten Lena, tyckte hon var jätteduktig med träning å promenaden. Gjorde lite till än vad Lena sa att hon behövde göra, kallar jag kämparglöd.

Jag åkte hem med 18.00 buss, då kom kompisen Sanna upp, sen skulle även Jessica komma upp efter 20.00.
Jag har gjort ordning i mitt sovrum som Lina ska bo i sen, flytta ur mina grejor så att Lina får plats med sin sjukhus säng.
Sen ska även sköterskorna ha plats att fixa till dropp å läkemedel.

Kommer att komma hem över dagarna om ett tag, innan det blir på nätterna oxå.

Kram/mamma

Kommentarer
Postat av: Sussi

Låter kanon!

Det måste väl vara helt underbart att få hem henne Carola,och för dig Lina att komma hem och slippa sjukhuset.

Om jag hade lika mycket jävlaranamma när det gällde träning..........



KRAAAAAAAAAM

Sussi

2008-12-16 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0